• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • lecaroline

Jag rekomenderade precis min Kyrka. Ska jag bli anmäld nu???

• Fjosok

Jo, visst är det lite hetsjakter ibland, framförallt på oliktänkande. Hela forumet har som en destruktiv Svensson-anda över sig. Inget fel på den andan egentligen just att den i detta fall hämmar mångas idéer och kreativitet ...

• didis

Mer hetsjakter åt brudarna!!

Ibland tänker jag att det är en ganska homogen grupp som hänger här på BT och att det är en anledning till att så få sticker ut hakan.

Så Fjosok - du behövs!!

• passionsblomman

Men Fjosok, vad lägger du i det ordet då?

För ibland tycker jag folk ylar om hetsjakt bara för att någon överhuvudtaget inte håller med. Är det då MÅNGA som inte håller med så är det genast hetsjakt.

• Miapia 34

Då får vi alla bidra till att det blir roligare

• Fjosok

Tja, inte hetsjakt som i "du ska dö"-argumentation kanske

Men ändå viss dissning av dom som inte riktigt håller med, ibland ganska hårt ...

• passionsblomman

Haha! Ja, jag råkade i dispyt med en tjej som "aldrig hade blivit så kränkt av någon i sitt liv som av mig" och hon krävde att få veta var jag bor..Yeah, right...

Fjosok skrev 2009-06-09 16:55:08 följande:
    Tja, inte hetsjakt som i "du ska dö"-argumentation kanske Men ändå viss dissning av dom som inte riktigt håller med, ibland ganska hårt ...
  • didis

Ja,det minns jag! Men inte vad diskussionen handlade om?

Jag minns också en rätt hetsig diskussion om tonåringars sexliv... det spelade ingen roll hur mycket det skrevs "bara om man själv vill" det lästes inte ändå.

passionsblomman skrev 2009-06-09 16:57:03 följande:
    Haha! Ja, jag råkade i dispyt med en tjej som "aldrig hade blivit så kränkt av någon i sitt liv som av mig" och hon krävde att få veta var jag bor..Yeah, right...
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!