• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • MulleNuh

Förnedrande är väl lite att ta i kanske...

Fjosok skrev 2009-06-08 11:22:57 följande:
    MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.
  • Mörk Ängel

Jag har ju inte varit här så länge, men det enda jag kan tycka är lite tråkigt är att folk är så jäkla trevliga jämt Alla blir strukna medhårs. Frågar jag någonting så vill jag ha ärliga svar, inte att bara de som gillar det svarar. Jag kan väl inte säga att jag är bättre själv heller.

• Fjosok

tja, väldigt klassisk tycker jag

• MulleNuh
    Fjosok skrev 2009-06-08 11:34:02 följande:
    tja, väldigt klassisk tycker jag
  • Fjosok

Kankse också skulle starta en ny "vi som aldrig ska gifta oss"-tråd. Sablar vilket liv det blev, trots att det är sant. Trodde i all enkelhet att vi var flera här som inte är "giftbara" men älskar bröllop i alla fall.

Men det fick man inte tycka, ojojoj ...

• MulleNuh

haha man skulle kanske tycka att den låg på fel forum bara!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:46:24 följande:
    Kankse också skulle starta en ny "vi som aldrig ska gifta oss"-tråd. Sablar vilket liv det blev, trots att det är sant. Trodde i all enkelhet att vi var flera här som inte är "giftbara" men älskar bröllop i alla fall.Men det fick man inte tycka, ojojoj ...
  • Fjosok

Nja, jag ahr haft fingrar med i köttkvarnen på över 50 vigslar i mina dagar (mest som musiker då och innan 2004) och gillar bröllop stenhårt, därför jag är kvar här.

Och nej, jag ska fortfarande aldrig gifta mig, har fått mothugg på det sedan 2002 och jag står kvar som vinnare år ut och år in.

Men faktiskt det jag irriterat mig på när det gäller BT, alla ska vara lika och bli strukna medhårs. Alla klänningar är vackra, sålänge den följer mall 1a alt 1b (med färger inblandat).

Typ.

• passionsblomman

Vad galen jag blir när jag inte ens kan få läsa igenom en tråd som det drösat in svar i, för det går inte ens att BLÄDDRA utan att åka ut!

Det är ju inte direkt så man kastar sig på tangenterna för att livligt diskutera ngt, när man nogsamt får lov att välja var man ens läser...

Som sagt, nu prövar jag då att posta detta IGEN.
    OTROLIGT spontant.

• feministbrud

Nu har jag inte läst tråden, men kan bara säga att jag håller med dig Didis!

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!