• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • MulleNuh

hahaha.... Nej i kyrkan är det nog bäst att du låter bli!! Iaf under dina gudstjänster!!

Kjell Präst skrev 2009-06-08 08:15:25 följande:

Det vill du inte veta. Och inte mina församlingsbor heller.Dock svär jag aldrig i kyrkan...
  • Communityansvarig

Beklagar problemen med vita sidor, våra programmerare ser över systemet för att hitta källan. Idéer på vad vi kan göra för att stimulera aktiviteten mottas tacksamt om ni kommer på något.  {#lang_emotions_smile}

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-06-08 08:07:44 följande:
    hur låter det då??? Kjell Präst skrev 2009-06-08 08:05:18 följande:
    "Attans också!" "Järnfilspån!" Och det redigt skånska "Mög"!
  • Duchess
    MulleNuh skrev 2009-06-08 08:07:44 följande:
    hur låter det då???
    Som Fantomen: %¤£½&½½§#!!!!!!!!
  • MulleNuh

Järnfilspån!!! aj aj akta så inte någon hör det hemska ordet!!

Soldemor skrev 2009-06-08 09:40:18 följande:
    "Attans också!" "Järnfilspån!" Och det redigt skånska "Mög"!
  • didis

Min mamma, som inte är präst, brukar vid väl valda tillfällen utbrista i en icke sinande ström av

jävlar-i-helvetet-jävla-f*ttjävel-k*ken-i-örat....

En gång när min lillebror, som då var kanske 10 år var hemma med en kompis utbrast hon i ovanstående varpå kompisen frågar "syr din mamma gardiner?"

"ja, faktiskt"

"Så låter min mamma också när hon syr gardiner!"

Själv har jag ärvt harangen men använder den bara när jag kör bil...(eller när BT-inlägg försvinner i cyberrymden)

• MulleNuh

haha den där har jag hört förr.. Rätt kul!!

didis skrev 2009-06-08 09:58:38 följande:
    Min mamma, som inte är präst, brukar vid väl valda tillfällen utbrista i en icke sinande ström avjävlar-i-helvetet-jävla-f*ttjävel-k *ken-i-örat....En gång när min lillebror, som då var kanske 10 år var hemma med en kompis utbrast hon i ovanstående varpå kompisen frågar "syr din mamma gardiner?" "ja, faktiskt" "Så låter min mamma också när hon syr gardiner!" Själv har jag ärvt harangen men använder den bara när jag kör bil...(eller när BT-inlägg försvinner i cyberrymden)
  • didis

Jo, jag har nog skrivit det i tant-tråden. Återanvändning är ju miljövändligt o bra.

Min lillebror är av den stillsamma sorten så det är nog typ den enda roliga historien från hans barndom!

(FY, nu var jag en elak storasyster - jag gillar ju dig lillepluttbrorsan, det vet du!!)

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:01:47 följande:
    haha den där har jag hört förr.. Rätt kul!!
  • didis

Miljövändligt?? Öh, när man vänder på miljön??

Inte bra BT som fungerar sisådär, det gör visst min stavning också!

• MulleNuh

Nej men den har jag läst i typ en "roliga-historier-bok"!

didis skrev 2009-06-08 10:04:48 följande:
    Jo, jag har nog skrivit det i tant-tråden. Återanvändning är ju miljövändligt o bra.Min lillebror är av den stillsamma sorten så det är nog typ den enda roliga historien från hans barndom! (FY, nu var jag en elak storasyster - jag gillar ju dig lillepluttbrorsan, det vet du!!)
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!