• MulleNuh

BT har blivit tråkigt!!

När JAG blev medlem här för en si så där 9 månader sen så gick det HETT till här inne...

Nu är det faktiskt rätt boring... Visst, jag har mina underbara gulltanter att prata med, men var är alla livlliga diskussioner?!?!

• MulleNuh

hur låter det då???

Kjell Präst skrev 2009-06-08 08:05:18 följande:

Det håller jag däremot med om. Även präster kan svära...
  • MulleNuh

hahaha.... Nej i kyrkan är det nog bäst att du låter bli!! Iaf under dina gudstjänster!!

Kjell Präst skrev 2009-06-08 08:15:25 följande:

Det vill du inte veta. Och inte mina församlingsbor heller.Dock svär jag aldrig i kyrkan...
  • MulleNuh

Järnfilspån!!! aj aj akta så inte någon hör det hemska ordet!!

Soldemor skrev 2009-06-08 09:40:18 följande:
    "Attans också!" "Järnfilspån!" Och det redigt skånska "Mög"!
  • MulleNuh

haha den där har jag hört förr.. Rätt kul!!

didis skrev 2009-06-08 09:58:38 följande:
    Min mamma, som inte är präst, brukar vid väl valda tillfällen utbrista i en icke sinande ström avjävlar-i-helvetet-jävla-f*ttjävel-k *ken-i-örat....En gång när min lillebror, som då var kanske 10 år var hemma med en kompis utbrast hon i ovanstående varpå kompisen frågar "syr din mamma gardiner?" "ja, faktiskt" "Så låter min mamma också när hon syr gardiner!" Själv har jag ärvt harangen men använder den bara när jag kör bil...(eller när BT-inlägg försvinner i cyberrymden)
  • MulleNuh

Nej men den har jag läst i typ en "roliga-historier-bok"!

didis skrev 2009-06-08 10:04:48 följande:
    Jo, jag har nog skrivit det i tant-tråden. Återanvändning är ju miljövändligt o bra.Min lillebror är av den stillsamma sorten så det är nog typ den enda roliga historien från hans barndom! (FY, nu var jag en elak storasyster - jag gillar ju dig lillepluttbrorsan, det vet du!!)
  • MulleNuh

MÅSTE ju bero på att jag bestämt mig för att gå in med karl ist!

Aleta skrev 2009-06-08 10:49:27 följande:
    Det är lite lugnt faktiskt!Inga spännande trådar som man måste kolla varje kvart för att man halkar efter tre sidor annars.Senaste brudöverlämningstråden var lugn, sansad och respektfull.Inga galna "troll" som man kan bli upprörd på och räkna timmarna innan de blir utslängda....det var tider det...
  • MulleNuh

DEN bilden skulle jag vilja se!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:03:13 följande:
    Inte utan att man funderar om man gjort sitt på sidan. JAg menar, minns sommaren 2007 då jag postade en tråd med en av mina klänningar och fick 140 upprörda svar Och då menar jag upprörda. En del kallade klänningen för förnedrande, objektifierade och att jag ville få brudar att skämma ut sig.Det var också tider det ...
  • MulleNuh

Förnedrande är väl lite att ta i kanske...

Fjosok skrev 2009-06-08 11:22:57 följande:
    MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.
  • MulleNuh
    Fjosok skrev 2009-06-08 11:34:02 följande:
    tja, väldigt klassisk tycker jag
  • MulleNuh

haha man skulle kanske tycka att den låg på fel forum bara!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:46:24 följande:
    Kankse också skulle starta en ny "vi som aldrig ska gifta oss"-tråd. Sablar vilket liv det blev, trots att det är sant. Trodde i all enkelhet att vi var flera här som inte är "giftbara" men älskar bröllop i alla fall.Men det fick man inte tycka, ojojoj ...
  • MulleNuh

Satt o kolla på min kompis bilder.. Hon gifte sig för 2 veckor sen.. Hon gick in med sin pappa.. Såg mysigt ut!!
    Aleta skrev 2009-06-08 22:44:07 följande:
    Vi måste hitta något nytt hett ämne, eftersom det nu inte finns något mer att säga och ingen någonsin kommer att bli upprörd i den frågan igen.
  • MulleNuh

Heeeeeej då!!!!!!

Nu åker vi! Och i morron är jag frulle!!!

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!