BT har blivit tråkigt!!
Svanboet skrev 2009-06-08 16:10:59 följande:
Jag är ganska ny här och har inte läst hela tråden men ville göra ett inlägg. BT ÄR(!) tråkigare nu än när jag gick med för dryga halvåret sen. Var är de heta debatterna, var är de olyckliga och lyckliga företeelserna och vart har alla ironiska trådar tagit vägen? Nu finns det bara massor med inlägg om "Fierier", "Hjälp mig välja" och "Varför vill inte folk göra som jag bestämmer på MIN dag".Visst är det inte kul att bli kallad för dum i huvudet men jag tycker det mest visar att den som svarar inte har ordförråd eller vett att argumentera för sin sak. Jag har slängt mig in i många dabatter med huvudet före och inte alltid tyckt som Ts eller motparten i diskussionen men det är underhållande och får en verkligen att fundera över hur man själv tycker - vilket är bra!
Jag håller med dig!! Ibland finns det 3 st hjälp ingångsmusik på raken..
Men sök inlägg först hittar man inget bra gör en ny!!
Så när jag väl är inne här så händer det inte så mycket. Förr så kunde man läsa sidor som hänt bara på några minuter, men nu är det ju bara samma!!
kanske har blivit så för att vi är många som gift oss nu och inte är inne lika mycket. men jag hade varit det om jag inte upplevt BT som tråkigt just nu!!
Mer stoj och gnäll tack!!