Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

BT har blivit tråkigt!!

Jag tror, och har väntat mig att det skulle bli lite mindre av diskussioner nu i vår och sommartid. För de som hänger här för bröllopsdelens skull har huvudetet fullt av sista rycket och vi andra har förhoppningsvis ett liv utanför dörren...

I vintermörkret vr det lite mer drag inne på forumet, för då är man inne. Precis som det är så att nu börjar reprissäsongen på TV.

Jag hoppas att det är så iallafall!

• passionsblomman

haha! Annars vet vi ju båda vilka heta potatisar det finns att kasta in här om det skulle stillna för mycket!

Jag vet också att det finns folk här som hittat kompisar som de umgås med i egna trådar och de har varit med i flera år, men går bara in i de trådarna och skiter i resten...

didis skrev 2009-06-07 20:44:34 följande:
    Vi får hoppas att det är säsongen som du säger, passionsblomman!
  • passionsblomman

Ja, allt är ditt fel!
    Skönt, nu har vi rett ut den saken och vet att efter lite sommarvila för Hammerman blir allt som vanligt igen!

Hammerman skrev 2009-06-07 21:40:51 följande:
    Förlåt, jag har legat av mig på sistone.
  • passionsblomman

Ja är det inte patetiskt!

bad, grillkvällar, och annat trams!

Äntligen är det min tur skrev 2009-06-07 22:36:07 följande:

Så va det förra året med när jag hängde här som mest... De verkar som folk har ett annat liv också Semestertiderna är värst!!! Då siter alla o umgås med sina nra o sånt larv Ist för o va här i metropolen!!!!
  • passionsblomman

Vad galen jag blir när jag inte ens kan få läsa igenom en tråd som det drösat in svar i, för det går inte ens att BLÄDDRA utan att åka ut!

Det är ju inte direkt så man kastar sig på tangenterna för att livligt diskutera ngt, när man nogsamt får lov att välja var man ens läser...

Som sagt, nu prövar jag då att posta detta IGEN.
    OTROLIGT spontant.

• passionsblomman

Jag tror nog att den stängdes för att det var rätt fet trollvarning på ts faktiskt. Det var fler än en nya trådar, alla i samma "hur kan ni vara så korkade att"-anda, och det är ju knappast första ggn ngn dyker upp och kör igång trådar BARA för att skapa upprörda känslor.

Nu kan ju det vara underhållande föralldel om man gillar när det blir känslosamt, men hellre är jag med och diskuterar där det görs på riktigt.

Det var synd dock att inte ens hinna läsa tråden igenom innna den försvann.

• passionsblomman

Var har du angett dem då, för att bli anmäld?

Humlan66 skrev 2009-06-08 20:46:41 följande:
    Och det här med länkar .. suck.. anger man en länk och VIPS är man anmäld- har gått liite till överdrift kan jag tycka
  • passionsblomman

Men Fjosok, vad lägger du i det ordet då?

För ibland tycker jag folk ylar om hetsjakt bara för att någon överhuvudtaget inte håller med. Är det då MÅNGA som inte håller med så är det genast hetsjakt.

• passionsblomman

Haha! Ja, jag råkade i dispyt med en tjej som "aldrig hade blivit så kränkt av någon i sitt liv som av mig" och hon krävde att få veta var jag bor..Yeah, right...

Fjosok skrev 2009-06-09 16:55:08 följande:
    Tja, inte hetsjakt som i "du ska dö"-argumentation kanske Men ändå viss dissning av dom som inte riktigt håller med, ibland ganska hårt ...
  • passionsblomman

Jag var tvungen att leta lite i min inbox nu och OJ vad arg och kränkt hon var...men jag kan inte minnas vad det handlade om faktiskt..Jag använde ordet "fatta" iallafall och det var mycket kränkande.

didis skrev 2009-06-09 17:01:39 följande:
    Ja,det minns jag! Men inte vad diskussionen handlade om?Jag minns också en rätt hetsig diskussion om tonåringars sexliv... det spelade ingen roll hur mycket det skrevs "bara om man själv vill" det lästes inte ändå.
  • passionsblomman

Den lade du upp för Hammerman!
    Bara att smacka till den bollen.
    didis skrev 2009-06-09 17:28:15 följande:
    Jag håller med!!!!
  • passionsblomman

Ja, Fjosok och jag är i själva verket i maskopi med varandra.

Men sssssch! Säg inget till någon! jag berättar det BARA för dig och det är viktigt att jag kan lita på dig.

Aleta skrev 2009-06-09 23:25:17 följande:
    Wow!Jag har lite svårt att föreställa mig det, men, men, du har väl samma mörka motiv som Fjosok antar jag.
  • passionsblomman

Jag är inte ett DUGG avundsjuk på din kurs.

*blir blå och får små blommande kvistar på långa näsan*

Aleta skrev 2009-06-09 23:56:52 följande:
    Choklad?!Huuuur kan du tro det?Mums, mums, mums - ojdå inlämningsuppgift som ska in i morgon, jag måste prova 10 olika chokladsorter. Pust, jobbig kurs det här.
  • passionsblomman

Tveklöst!

Aleta skrev 2009-06-09 23:58:47 följande:
    När du kommer till Småland nästa gång får du väl komma hit och hjälpa mig lite.
  • passionsblomman

Ja verkligen!

Svanboet skrev 2009-06-10 08:56:50 följande:
    Värst är det väl med rösterna som inte ens röstar (inkluderar mig denna gången )
  • passionsblomman
    Svanboet skrev 2009-06-11 13:51:27 följande:
    Håll dig undan Hammerman! Rotfyllning för ett litet hål - är det kärlek det?
  • passionsblomman

Fast på lördagar skulle man få sockervadd och popcorn från hennes egna maskin!

DET kallar jag kärlek!

Aleta skrev 2009-06-11 23:08:14 följande:
    Jag skulle aldrig våga gifta mig med Didis!Hon skulle tjata om tandtråd varje dag eller hota med rotfyllning av ren kärlek. Hjälp!
  • passionsblomman

Just det!

Aleta skrev 2009-06-11 23:13:39 följande:
    Ja!Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!