Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

BT har blivit tråkigt!!

men sätt lite fart på stället själva då! *utmanar*

• lillabruden

precis.....tema; mardrömmen under sängen

• lillabruden

jasså du Fjosok....du står o provar puffmaränger så här på natten

vad säg som spöken som ett ämne....? kan det liva upp kanske? det är nämligen nått om d etpå tv nu, älskar sånt

• lillabruden

så du är en puffmaräng då? eller är det jag som är snurrig på Redbull?!

• lillabruden

Kjell Präst skrev 2009-06-08 05:26:24 följande:

Tråkigt? Nä, det tycker jag inte. Att det är lite stiltje är ju som sagt normalt såhär års, och att de hetsiga diskussionerna i stort sett lyser med sin frånvaro är jag bara glad för.
    man tröttnar också på att försöka vara här när man ständigt får en blank sida!!!
  • lillabruden

jag vill nästan påstå att detta är ett "tant-rum" alla pratar ju om 'gamla goda tiden' på BT, och hur allt borde vara, och hur det var och varför det ena hände osv.....aja skönt att man är i rätt sällskap iallafall
  • lillabruden

godmorgon!

jo visst nu är det bestämt ett tantrum nu pratas det ju choklad me ju!!!

kommentar om det där med länkar och bli avstängd....jag har massor me länkar på Mina Sidor- Mina Länkar och jag skriver ofta till folk att kika där o se om dem hittar det dem letar efter. Aldrig fått en varning ens för det....

Hetsjakt? Ska vi starta en tråd om Sverigedemokraternas intågande i vårt SveaRike?! Dem skrämmer skiten ur mig iallafall

*lyssnar på sommaren är kort med Tomas Ledin medans regner stänker på fönstret*

• lillabruden

kankse det allra värsta är anledningen till att folk inte röstar....dem känner inte att det hjälper eller bara är lata *ger arg blick till dem lata*

jag skulle däremot önska att vi inte röstar på euron, och bara bytar istället! förstår inte varför politikerna inte väljer bättre folkröstningar! vi kan ju rösta om IPRED lagen osv istället!!! nää, för tidigt för politik

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!