Inlägg från: Järnkaminen |Visa alla inlägg
  • Järnkaminen

Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...

Hej!
    Hittade precis denna tråd och jag hänger också på. Slutade med p-pillerna i början av året. Har haft mens varje månad, men väldigt oregelbunden.

Har kollat med ÄL stickor de två sista månaderna och har haft ÄL enligt dem men på helt olika dagar i cykeln. Är med andra ord väldigt oregelbunden!

Det som oroar mig mest är att ÄL gör så grymt ont. Har aldrik känt av den tidigare, men nu....Jisses! Men har läst lite på familjeliv och här på BT och det verkar som att många har samma problem som jag.

Gifter mig den 4 juli och hade varit fantastiskt med en lite bebis i magen tills dess. BIM på på måndag den 29/6!

• Järnkaminen

Tänkte bli medlem där o det snaraste!

• Järnkaminen

Symptom när jag precis slutade med p-piller var massor av finnar! I ansiktet och på ryggen. Supertrist. Det lugnade sig dock efter 4-5 mån, men nu veckan inna bröllopet har det givetvis blommat upp igen!

Andra symptom är humöret......kan bli så jäkla förbannad!
    Som jag har skrivit en gång innan så har jag dessutom börjat få väldigt ont vid ÄL. Några andra som har fått några symptom?

Har BIM någon gång i helgen och har hela vecka haft som ett tryck över livmodern och hugg i äggstockarna....hoppas! Men misstänker skendräktighet

• Järnkaminen

Herre gud JA! Jag har haft så ont vid ÄL att jag har funderat på att åka till sjukhuset! Det känns som att äggstockarna vrider sig! Grymt obehagligt. Har aldrig känt ngt liknande.

Fick min mens idag....deppigt!

Svar på tråden Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...