Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...
jojoånick09 skrev 2009-08-12 17:46:23 följande:
jag tror jag har kikat på denna tråden vid något tillfälle men minns inte om jag har skrivit något här innan..självklart är barn något stort att få.. men alla som gift sig säger att detta är en fantastisk dag och det var så jag mena..har suttit på stan idag och glott på folk,massa barnvagnar har rullat förbi och jag och en kompis har kommenterat våra synpunkter på dessa vagnar.. massa små babysar samt en hel del gravida kvinnor.. är det något from av babyboom på gång?vill ha bäbis snart säger biologiska klockan.. men jag säger att jag och sambon ska gifta oss i juni nästa år.. och innan dess blir det inte till o sluta med pillren. Tror vi kommer ha det ganska lätt att bli gravida sen dock.. gynekologen tjatar alltid så mycket om hur perfekt jag är för att skaffa barn("oj här kommer det bara ploppa ut ungar i framtiden det kan jag se det") så får väl hoppas hon har rätt(med viss begränsning) och att själva befruktningen blir lika lätt som själva "utploppandet" haha:)