Inlägg från: fröken sjunfors |Visa alla inlägg
  • fröken sjunfors

Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...

Jag joinar denna diskussionen också

Slutade med mina p-piller i mars efter att ha ätit i ca 9 år.. Har också fått en hel del finnar på rygg och ansiktet, men just nu verkar det som att det börjar försvinna lite (tack gode gud!) Tyvärr har jag fått en rejält mensvärkssmärta i samband med mensen, har knappt känt av det innan ;-(

Vi har pratat lite om att kanske skaffa barn inom tid, men det är inget vi "gått in för" än *fniss* men det känns skönt att inte proppa i sig massa hormoner i kroppen längre!

• fröken sjunfors

Jag har plussat!!

Vi har pratat ett tag om att skaffa barn, och jag ville börja försöka nu eftersom det kan ta såpass lång tid innan man blir gravid.. Nu har min man dock supersoldater (eller maxad tur då jag inte haft koll på äl o sånt) är redan gravid, tror det är nästan 2 månader sedan vi slutade med skydd och nu är jag snart i vecka 6 så himla spännande! hoppas det kommer gå bra för er andra snart också, håller tummarna

• fröken sjunfors

Flisa80: med skydd menade jag kondom slutade med p-pillerna för ungefär ett halvår sedan annars hade det nog varit riktigt 10-poängare att lyckas

Svar på tråden Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...