Vi som precis har slutat med p-piller och hoppas bli gravida inom det närmsta...
Stämmer myten att man ska ligga med benen högt och rumpan lågt så att äggen inte "trillar" ut igen???
Stämmer myten att man ska ligga med benen högt och rumpan lågt så att äggen inte "trillar" ut igen???
Någon som vet om de "billiga" grav.testen är lika bra som de dyra på apoteket???
Jag har ALLTID mått prima med mina piller, var därför jag åt dem under många år fastän jag var singel, nu FASAR jag för min mensvärk som säkert kommer tillbaka igen
Så var man hemma från smekmånaden
Fick min mens i måndags (har alltid haft på tisdagar innan) och tog några alvedon ifa eftersom jag alltid har haft super ont vid mens men har inte känd någonting de här dagarna, hm...
(förr så hjälpte det inte ens med alvedon eller ipren)
Någon som varit med om det innan att mensvärken försvinner när man slutat med p-piller eller var det bara en "engångsgrej"?
Kanske skulle börja skriva en "mensdagbok" så man har lite mera koll...
Ska söka på det, tack för tipset...
Fick min mens i måndags men har bara blött jätte, jätte lite. Är det normalt?
Blev oxå besviken när jag fick min mens, gick där innan och tänkte att nu kan jag ha en bebis i magen...
En dröm blir sann: Hoppas att det löser sig för dig att de kan hjälpa dig, låter ju inte bra att vara utan mens så länge...
Hjälp mig, hur räknar man ut sin menscykel???