Humlan66 skrev 2009-06-27 23:09:03 följande:
Hej hej Nu har jag vart på kalas hos min pappa som fyller år idag , MEN jag är så besviken på gubben för att han måste dricka så mycket jag hade ju min m2b med mig och hans föräldrar blir ALDRIG fulla, utan bara lite glada men min farsa måååste ju såklart hälla i sig för mkt *suck* man får ju skämmas. Nån mer som har sån pappa ?? Å m2b som åkte 60 mil BARA för att närvara på pappas kalasjag hade gjort 2 fina tårtor som jag lag ner MYCKET tid på att dekorera osv men tror ni han märkte det :-s sen gjorde jag ett fotocollage som han isf vart jätterörd över och gick iväg och snyfta en skvätt, men annars .-s jaaa jag vet intevarmt har det vart idag iaf
vad tråkigt att höra..sj hade jag blivit skit arg om min pappa hade gjort så, men som tur är så dricker inte någon av mina föräldrar och slipper detta..men jag har en lillasyster istället som är rätt bra på de :(
De bästa är att både jag och min m2b va överrens om att de blir ingen Alkohol på våran bröllop..supa kan man göra när man vill, vi vill ha ett vackert minne av våran bröllop..så ett tips skippa Alkohol..blir både billigare och problem fri bröllop ;)