Bröllop 2010 nr7
bettertogheter
bettertogheter
nu va de ett tagsen man va här och läste..befinner mig i småland nu hos min föräldrar. Imorgon blir de Halmstad..vem vet kanske prova lite brudklänningar :)
måste hitta en klänning till ett bröllop jag ska på nu den 1 aug. tycker de är jätte svårt allt är så kort...vill inte ha kortklänning..el rättare sakt för kort klänning..usch har inga snygga ben..sen är dom blåslagna efter allt springande efter lillan :)
blir nog att bytta kyrka här oxå..hittade en jätte fin festlokal men de tar 2h att köra mellan kyrkan och festen..så de får bli en annan kyrka :)
skönt å skriva av sig lite :)
ojoj vad de skrivs här ...nu är jag äntligen hemma efter min lilla resa till småland.
nu i lördags va vi på bröllop :)
min m2b va toastmaster och jag hjälpte till lite då och då..han va så nervös (första gången) för min del me.
men de va kul och vi fick lite tips på vad man inte ska göra och ska göra :)
Mia 77 skrev 2009-08-03 22:54:30 följande:
hej
de va ett bra tag sen man skrev här.
Har haft fullt upp med inskolning på dagis och stor tjejen som börjar 1:an.
Nu sitter man här och är arbetslös och uttråkad och bara vill ut i arbetslivet.
Fördelen är väll att man kan sitta här nu och spana in alla bröllopsbilder :)
Äntligen har vi hitta den rätta lokalen :) Herrgård med 12 st rum, bokat och klart
Men vi fick bytta kyrka för att annars skulle de vara för långt ifrån, men de gör inget..känns jätte bra och de är en jätte fin kyrka :)
Ikväll kommer min svärmors vännina till oss och vi ska prata Mat.
De är något hon har som extraknäck, bröllop, 50-årsfest,studenten, bergravning mm.
Hon är billig me och de lär bli ännu billigare för oss..bara bra för våran buget :)
funderar oxå på att sjunga något för min m2b i kyrkan men är lite feg just nu, tror inte jag är så bra på att sjunga..känns lite fel att någon annan ska sjunga :Genom eld och vatten- Sarek
men men vi får se..fniss