• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Ellabay

vi gifter oss 25 juni!! Wohooo längtar!

• LindaochStefan

Får jag också hänga här?
    Vi gifter oss 24 juli...
    Ni verkar alla ha kommit långt i planeringen. Själva så har vi inte berättat för päronen än...Det blir om sisådär 2-3 veckor pga semesterresor...

• sunzhine

Kul med fler som ska gifta sig nästa år

Vi har nog berättat för de flesta o ryktet går snabbt hihi...

Nu har jag två tre klänningar jag verkligen vill ha, men tänkte iofs inte beställa förrän strax efter nyår/vår så jag hinner gå ner till en vikt jag är nöjd med. Sambon är övertygad om att jag kommer ändra mig o hitta nån annan klänning innan ddess, får väl se .

• Humlan66
    sunzhine skrev 2009-07-09 22:24:57 följande:
    Kul med fler som ska gifta sig nästa år Vi har nog berättat för de flesta o ryktet går snabbt hihi...Nu har jag två tre klänningar jag verkligen vill ha, men tänkte iofs inte beställa förrän strax efter nyår/vår så jag hinner gå ner till en vikt jag är nöjd med. Sambon är övertygad om att jag kommer ändra mig o hitta nån annan klänning innan ddess, får väl se .
    Ja man har en förmåga att göra det ja *s*
  • Humlan66

Måste fråga om det är bara jag som kan känna BLÄÄ med bröllopsplaneringen ibland *s*- förmodligen
    Nä men ibland blir det för mkt med allt letande och man inte hittar det man vill ha elelr hittar med det är för dyrt

• Fenixx

humlan>> det går i perioder tycker jag med planeringen hur mycket man vill göra och inte. just nu har jag en lågperiod just när det blev så dumt med lokalen. så hoppas komma iväg snart och kika på ett annat alternativ.

sen börjar jag jobba på måndag igen och det känns ju inte såå lockande, hade gärna haft några veckor till.

• Humlan66

Fenixx, det förstår jag faktikst

Mannen har ju sem på måndag och då är det meningen att vårat letande ska börja, men just nu finns inte lusten*suck* Vill hitta ett WOW ställe som man kan kolla på

• maj2010
    sunzhine skrev 2009-07-09 22:24:57 följande:
    Kul med fler som ska gifta sig nästa år Vi har nog berättat för de flesta o ryktet går snabbt hihi...Nu har jag två tre klänningar jag verkligen vill ha, men tänkte iofs inte beställa förrän strax efter nyår/vår så jag hinner gå ner till en vikt jag är nöjd med. Sambon är övertygad om att jag kommer ändra mig o hitta nån annan klänning innan ddess, får väl se .
    Har du provat någon av klänningarna? Det är en helt annan sak att ha på sig klänningen jämfört med att se den på bild. De klänningar jag hade siktat in mig på efter att ha surfat runt på nätet var inte alls så snygga på mig. Prova, prova, prova, även sånt du inte tror att du vill ha. Det är mitt tips. Och tänk på att det är klänningen som ska passa din figur och inte tvärtom! I den rätta klänningen blir du strålande vacker, oavsett om du lyckats gå ner i vikt eller ej!
  • Lycklig81
    maj2010 skrev 2009-07-10 08:51:07 följande:
    Har du provat någon av klänningarna? Det är en helt annan sak att ha på sig klänningen jämfört med att se den på bild. De klänningar jag hade siktat in mig på efter att ha surfat runt på nätet var inte alls så snygga på mig. Prova, prova, prova, även sånt du inte tror att du vill ha. Det är mitt tips. Och tänk på att det är klänningen som ska passa din figur och inte tvärtom! I den rätta klänningen blir du strålande vacker, oavsett om du lyckats gå ner i vikt eller ej!
    instämmer där...jag blev oxå rekommenderad att prova sånt som jag inte skulle kunna tänka mig...och visssp så passade jag i en modell som jag inte gillade från början, snygg va den...fast jag har inte köpt någon klänning än, tänker oxå vänta till vintern/våren då den nya kollektionen kommer ut :)
  • SnowFairy

Hej allihopa!

Wiii.. nu kan även jag göra er sällskap i denna tråd/detta forum.
    Nästa sommar (juli/aug) bli jag och sambon Man & Hustru.
    Vi har så smått börjat planera och ideérna blir bara fler och fler =)
    Och även sökandet efter festlokal har börjat.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7