Vad kan detta kosta?
Runt 1200:-. Det är vad jag betalar iaf.
Runt 1200:-. Det är vad jag betalar iaf.
Tro mig, jag blev förvånad när jag åkte där ifrån. Jag frågade min sambo om vad hon menade med att det inte blir fyrsiffrigt. Menade hon inte mer än 999:- eller menar hon att det inte blir 4000
Han sa att hon menade inte över 1000:-. Helt galet!
Ni får usäkta mig men jag är inte inne här för att starta ett bråk och få massor med människor emot mig.
Klart att jag blir förbannad när någon säger att hon gärna skulle vilja se bevis på hur mina blommor kommer se ut efteråt. Som att floristen som gör mina blommor skulle vara kass.
Jag vet själv vad hon går för och det är många i min omgivning som har rekommenderat henne.
Jag sa att jag la på lite på priset, att det kunde hamna på 1500:- eftersom jag inte ska ha två tärnbuketter utan en och jag ska inte ha rosor i mitt hår.
Bortsett ifrån det så betalar jag under 1000:- för allt.
Jag tycker verkligen man kan glädjas för min skull istället för att ifrågasätta. Det är ett kanonpris.
Jag köpte tallrikar på Ikea här om dagen också för 1 kr styck, det är också ett kanonpris. Men vem bryr sig om det? Hade det där emot vart en bröllopsaffär med porslin för just bröllop så hade man ifrågasatt även det. Jösses!
Hysteri!! Adjö.
Tattoo82: Inboxa mig som sagt ifall ni ska gifta er på Kratte Masugn så ska du få adress till floristen som ska fixa mina blommor.