Inlägg från: planerarbröllop |Visa alla inlägg
  • planerarbröllop

Vad kan detta kosta?

Runt 1200:-. Det är vad jag betalar iaf.

• planerarbröllop
    passionsblomman skrev 2009-06-09 20:53:14 följande:
    Ursäkta men VA?VAD är det du får för 1200? Får du så mkt blommor som ts beskriver? 20 bordsdekorationer á 100 spänn 8En inte så stor dekoration kan jag garantera) blir ju bara det 2000 kr.
    Jag bor på en lite ort och jag får undefär motsvarande saker som TS ska ha för mellan 1200-1500, inte mer än 1500 och det svär jag på.
  • planerarbröllop

Tro mig, jag blev förvånad när jag åkte där ifrån. Jag frågade min sambo om vad hon menade med att det inte blir fyrsiffrigt. Menade hon inte mer än 999:- eller menar hon att det inte blir 4000
    Han sa att hon menade inte över 1000:-. Helt galet!

• planerarbröllop
    passionsblomman skrev 2009-06-09 21:02:07 följande:
    Det spelar ingen som helst roll om orten är liten, det där är FÖR lite. Du kan ALDRIG få riktiga dekoraioner ovanpå brudbukett och allt för den summan. Det räcker inte ens till materialet. Långt långt därifrån!Bara en brudbukett bör ligga runt en tusenlapp varsomhelst i landet.Du bara måste visa mig bilder på det där sean, för det låter HELT vansinnigt.Ts: jo, Skåne ligger väldigt mkt lägre. Berätta gärna vad för pris du får, för det är nyttigt att veta hur spridningen är.
    Det är en droppformad brudbukett med rosor, brudslöja och murgröna och jo, priserna är inte de samma i hela landet.
    Du ska inte säga att jag ALDRIG kan få allt för den summan för jag KAN det.
  • planerarbröllop
    Mia1972 skrev 2009-06-09 21:01:06 följande:
    Var bor du ?
    Torsåker i Gästrikland.
  • planerarbröllop
    Mia1972 skrev 2009-06-09 21:05:58 följande:
    Skit det var ju för långt ifrån tyvärr.
    Ja och det är en liten håla. Hon som ska fixa allt är tydligen hur duktig som helst. Hon lär ut blivande florister. Ryktet om henne är enormt bra.

Jag är jätte glad för att det blir så billigt, jag blev jätte förvånad själv.
  • planerarbröllop
    passionsblomman skrev 2009-06-09 21:06:34 följande:
    Jo, det jag menar kan du inte få för den summan om de jobbar lagligt. Jag vill absolut se hur de bordsdekorationerna ser ut sedan och vad de egentligen innehåller.
    Jag ska ta bilder men du får vänta till augusti.
  • planerarbröllop
    passionsblomman skrev 2009-06-09 21:13:14 följande:
    Ja, tack, det väntar jag med spänning på. I synnerhet om hon utbildar folk.Du får inte ta det som attag hackar på DIG, men jag reagerar starkt på så orimliga priseuppgifter, och det vore verkligen av intresse att reda ut VAD det är ni köpt.
    Du får ursäkta mig men jag tycker inte det är speciellt roligt att skriva inlägg här när du tro dig veta och kunna allt. Hon är duktig och utbildar människor. Hon var inte dyr och jag är jätte glad för det. Det är inte i Sthlm City jag ska köpa blommorna utan ute på landsbygden. Här finns det bara en blomaffär och som är mån om sina kunder. Man behöver inte ta överpris och det gör inte hon. Många tar extra betalt bara för det är bröllop.
  • planerarbröllop
    Tattoo82 skrev 2009-06-09 21:14:16 följande:
    Måste få vara helt OT och fråga om du känner till Kratte Masugn då? Hittade det stället på nätet igår och blev jättesugen på att gifta mig där! Låter ju kanon om man kan fixa billiga blommor där i närheten då också.
    Japp, jag har aldrig varit där men det ligger inte långt här ifrån. Tala om ifall du ska gifta dig där så kan jag ge dig lite uppgifter.
  • planerarbröllop

Ni får usäkta mig men jag är inte inne här för att starta ett bråk och få massor med människor emot mig.
    Klart att jag blir förbannad när någon säger att hon gärna skulle vilja se bevis på hur mina blommor kommer se ut efteråt. Som att floristen som gör mina blommor skulle vara kass.
    Jag vet själv vad hon går för och det är många i min omgivning som har rekommenderat henne.
    Jag sa att jag la på lite på priset, att det kunde hamna på 1500:- eftersom jag inte ska ha två tärnbuketter utan en och jag ska inte ha rosor i mitt hår.
    Bortsett ifrån det så betalar jag under 1000:- för allt.

Jag tycker verkligen man kan glädjas för min skull istället för att ifrågasätta. Det är ett kanonpris.
    Jag köpte tallrikar på Ikea här om dagen också för 1 kr styck, det är också ett kanonpris. Men vem bryr sig om det? Hade det där emot vart en bröllopsaffär med porslin för just bröllop så hade man ifrågasatt även det. Jösses!

Hysteri!! Adjö.

Tattoo82: Inboxa mig som sagt ifall ni ska gifta er på Kratte Masugn så ska du få adress till floristen som ska fixa mina blommor.

Svar på tråden Vad kan detta kosta?