Inlägg från: Emelieca |Visa alla inlägg
  • Emelieca

Civilingenjörer!

Tänkte bara höra om det finns fler civilingenjörer än mig härinne. Jag pluggar teknisk fysik och är klar om ett år och börjar bli tokorolig över jobb.

Ni som pluggat fysik eller annan civilingenjörsutbildning: Hur lätt fick ni jobb och vad för jobb har ni fått. Har ni haft nått vettigt extrajobb under studierna och hur lyckades ni få det isf? Vill ju verkligen inte starta mitt liv efter måååånga års studier som arbetslös.

Fler än jag som gifter mig som student? Verkar vara den enda på KTH som jag känner till iaf.

• Svar på tråden Civilingenjörer!
  • Emelieca

Ingen som vill dela med sig?

• Emelieca

Tack för alla svar
    Ska försöka stressa ner lite och njuta av sista året som student, är ju faktiskt riktigt skönt att kunna ta sovmorgon när man vill, fika när man vill och gå hem när man vill. Så får framtiden visa sig själv.

• Emelieca

J D skrev 2009-06-11 15:03:33 följande:

Ja, där har du verkligen en fördel med din utbildning- har aldrig fungerat för mig på juristlinjen iaf .
    Fast vi har faktiskt väldigt mycket schemalagt på KTH, men många kurser passar mig bättre att plugga själv istället för att sitta och lyssna på en usel föreläsare. Vissa KTH-professorer kan vara riktigt dryga...
Svar på tråden Civilingenjörer!