Är det ingen som fått ångest innan ni gått in i kyrkan???
Jag var inte nervös när jag satt hos frissan mellan 08-12 inte heller när vi fotograferades 12,30-14, sen åt vi lite vid kyrkan innan vi skulle in, men när klockan blir kvart i 3 (vigseln började 15) så blev jag hur nervös som helst, började nästan gråta och fick ångest, dörrarna öppnades och gästerna har inte märkt att dörrarna har öppnats så vi står där ca en minut och bara titta på gästerna, sen börjar musiken och vi går in, det kom så mycket känslor inom mej, hela mitt ansikte grät av lycka för att alla kommit dit för vår skull, men det var inte så mycket gråt så det bara spruta utan det kanske kom 2-3 droppar, sen när vi kom fram så lugnade det ner sej, helt plötsligt var det dags att säga ja.
Jag hade med mej en flaska bubbel till frissan på morgonen men drack knappt inte för man ville ha full koll. Det kommer gå jättebra ska du se, mitt värsta dilemma var också att jag skulle svimma i kyrkan, men du får tänka att du känner dom flesta och när ni väl kommer fram i kyrkan så är du så upp i att höra på prästen och ev sånger. Stort lycka till!