Blommor till Ivory klänning?
Jag har en ivory klänning och ivory skor, vilka blommor tycker ni passar bra till?
Bröllop i slutet av augusti, lite sommar och lite höst....
Jag har en ivory klänning och ivory skor, vilka blommor tycker ni passar bra till?
Bröllop i slutet av augusti, lite sommar och lite höst....
Vi har grönt på inbjudningskorten, och kommer nog duka med grönt också. Tänkte såklart ha något grönt i buketten men inte gröna blommor
Funderar på rosa gerbera, eller ranunkel om man kan få tag på det. Funkar grönt och rosa?
Puffar, behöver lite smakråd i frågan.
Och om ni har bilder vill jag gärna se :) Jag vill ha en enkel liten bukett :)
passionsblomman
Jo jag har tittat i galleriet, det finns ju så många buketter bara :)
Ska träffa floristen nästa vecka och då vill jag ha några idéer iallafall, och gänra bilder på fina blommor och så får hon ju såklart säga vad som går ihop eller inte. I am the novis :)
mojo79
ojdå, det var var nog alldeles för mycket för min del.
Jättefin bukett, gillade formen på den. Men just rött är inte min favvofärg.
Nu har jag träffat min florist, och hade några bilder med mig. Det blir en mindre bukett som går i färgerna lime/vitt. Jag berättade lite om mina tankar, visade en bild på klänningen, och så plockade hon ihop en liten bukett som för att visa på ett exempel, och den blev alldeles perfekt. Precis en sån vill jag ha Så himla enkelt det kan gå ibland, jag känner mig supernöjd och supertrygg att hon kommer göra en kanonfin bukett!