• agtiwi

Gör man så?

Att de inte kollat med er först om ni kunde tycker jag är en sak. De kanske ville ha det helt hemligt ända tills inbjudningarna kom. Det är faktiskt inget jag skulle reagerat på eller blivit sur på. Däremot låter det lite dyrt med 500 kr/skalle för mat exklusive dryck.

• agtiwi

passionsblomman: Du uttrycker dig precis lika bra som vanligt! Det är ungefär så jag menar med!

• agtiwi

Jag tycker det är konstigt att ha menyn spikad om varje person ska betala hela sitt egna kuvert, då borde det finnas åtminstone 2-3 menyer att välja bland. Helt ok att brudparet sätter hela sin meny själva om de bekostar hela eller en del av varje kuvert.

• agtiwi

Kan mest konstatera att om alla ska ta med sin egen mat så kostar det ju gästerna likt förbannat. Är det då inte enklare att betala en liten kuvertavgift i stället för att släpa runt på maten? Vi kommer inte ha kuvertavgift och det är vårat val, hur alla andra väljer att göra inför sina bröllop skiter jag fullständigt i. Jag har större problem i livet att bry mig i.

• agtiwi

Det är så lätt att fördöma andra om man själv har det bra. Faktum är att du mindag2009 i den här tråden försöker få det att framstå att ni är så duktiga och betalar allt själva. I nästa tråd står det att läsa att din pappa betalar en stor del av ert bröllop. Konstigt man kan få det som man vill då!!
    I så fall har jag mer anledning att vara stolt än vad du har. Vi betalar hela vårt bröllop själva, har fest en kväll, bjuder på allt men kör en budget variant. Vem vet, om inte din pappa betalat så hade du kanske inte haft lika lätt att klanka på andra.

• agtiwi

Jag struntar också i hur folk gör. Det som stör mig är folk som kastar sten i glashus, har faktiskt aldrig sett dess like.

• agtiwi

Ja! Snacka om att göra bort sig själv.

Svar på tråden Gör man så?