Inlägg från: londontjejen |Visa alla inlägg
  • londontjejen

Gör man så?

Maste saga att jag tycker det dar med kuvert middagar ar valdigt markligt. Att be sina gaster betala for sin egen mat och dricka.Hade jag blivit bjuden pa ett sant brollop hade jag tackat nej.
    Sen maste jag oxa saga att jag tycker det ar konstigt att alla har sa mycket synpunkter pa mindag2009. Tror oxa att det ar den svenska avundsjukan om det ar sa hon vill ha det sa varfor inte. Lamna henne ifred det borjar bli tjatigt med allas asikter om henne.

• londontjejen

Vet inte varfor men av nagon anledning blir jag valdigt uppeldad pa allt det har pratet om kuvert avgifter.
    Kuvert avgifter ??? Que ???
    Kuvert avgifter ar fel o ohovligt mot gasterna.
    Att som gast bli bjuden pa nagot betyder just det att bli bjuden dvs inte att betala for sin egen mat.
    Det har ar mina asikter o de star jag for. Maste oxa saga att jag ej hade en aning om att kuvert avgifter ens fanns. Jag bor i London o har existerar de ej.
    Vi vill ge vara gaster en trevlig dag.

• londontjejen

Ok fair point men jag tycker ej om det dar patvingade. Vi har sagt till vara gaster att vi ej onskar nagot mer an deras narvaro men om ngon anda vill bidraga sa kan de ge oss nagot till brollopsresan. Pa sa satt ar det frivilligt om man som gast vill betala el ej.

• londontjejen

Ja gud vad bitchigt ! sana saker ar sa sarande. Jag har sjalv rakat ut for det. Man ska vara helt saker pa sin sak innan man papekar sant o i det har fallet va det verkligen helt obefogat att komma med antydningar.

Svar på tråden Gör man så?