Daaling skrev 2009-08-16 19:03:36 följande:
Hej på er!Känner mig lite deppig idag ingen särskild anledning egentligen. Det är söndag och har bara suttit hemma och proppat i mig en massa skit. Har gått upp 7 kilo det senaste året och är så frustrerad över att jag just nu heller inte kan börja träna igen pga min fotoperation. Jag vill ju kunna komma in i alla mina kläder igen och framförallt kunna köpa en underbart fin brudklänning i min vanliga storlek. Har ingen lust att gå ut och leta klänning just nu när jag inte känner mig som jag Vill bryta min onda cirkel och återgå till att vara den där pigga sunda tjejen jag var förut. Tack för att jag fick skriva av mig. Kramis
Du kommer tappa koncentrationen ett par gånger och känna sig allmänt nere, men det tror jag bara är normalt och det kommer vi alla göra någon dag innan våran planering är klar., jag äter också mycket, i alla fall choklad och det är inte bra det vet jag, men så gott och så svårt att låta bli. Men vi får peppa varandra att faktiskt börja träna och lyckas gå ner något. Jag ska börja nu stenhårt känner jag, jag vet att det är svårt med det för din operation, men det finns ju saker man kan göra hemma och träna så det kanske går i alla fall. Vi peppar varandra som sagt.
Nu ska jag gå och få lite skönhetssömn i alla fall..