Totally off topic, men de senaste 7 dagarna har varit de jävligaste på länge! Hmm, var ska jag börja. Ok, min kompis får missfall, mina chefer skäller ut mig för att jag ska byta jobb, sen får min andra kompis ett dödfött barn, sen blir min katt sjuk, sen får jag lite mer skäll av mina chefer och nu när jag satt på motorvägen hem i bilen som jag i stort sett aldrig kör (kan typ inget om bilar) så börjar motorn koka och jag får köra av till sidan av vägen, de upptäcker ett hål i kylvätsketanken och ja, då brast det!!! Stackars den gulliga mannen som kom från vägverket eller vad sjutton det var, och räddade mig. Jag bara orkade inte hålla gott mod uppe längre utan jag bara stod där på motorvägen och och storbölade. Min m2b som är på semester med sina killkompisar fick ett minst sagt HYSTERISKT telefonsamtal. Usch, och nu har jag dåligt samvete över det och är samtidigt förbannad på mig själv för att jag uppfyllde alla himla fördomar om kvinnor som blir hysteriska när en bil inte funkar. Känner mig pyton Livet e skit just nu.