Panik med morgongåva
Har suttit i dagar för att försöka komma på morgongova til min blivande...men de är sååå svårt..har ca 1000kr inte så mycket..å han gilar typ bara sport och öl..... vill ha lite hjälp, snälla....
Har suttit i dagar för att försöka komma på morgongova til min blivande...men de är sååå svårt..har ca 1000kr inte så mycket..å han gilar typ bara sport och öl..... vill ha lite hjälp, snälla....
tyvärr har vi inte så många bilder på oss, annars hade de varit roligt...å de där me öl tänkte ja på..men ska man ge så vi går tillsammans eller han med en vän...känns som att man vill ge något mer..
men vad är det för grejer i dom..vi har två små barn och har extremt svårt att komma iväg och göra saker...
alla säger att dom klockorna e så dåliga..att för att få en bra ska man minst lägga 2000kr..men så kanske fallet inte är??
funderar på att kanske ge biljätter till kvarteretskatan.se/forestallningen eller är de kanske lite opersonligt???
ja vet inte..men ljus öl du carlsberg å sånt...
han har ett halsband som han fått av mig med en id bricka med våra barn och oss på...så fler halsband vill han inte ha och han är ingen armbandskille...
han är en riktigt sport kile som har de han vill ha typ... de är konstigt men får ren ångest av de här...han kommer alltid på så bra presenter.och jag har lika svårt varje gång jag ska köpa till han...
hammarby
aha de ka ju kanske vara nått....
carola du har ju rätt, men tycker de hör till lite, de är så ja blivit uppvuxen med att höra om morgongovor...lite mysigt å vakna på morgon tillsamans å få vöerräcka en liten gåva till sin nyblivna make :) tror de kanske blir en klcoka, såg att ur och pen har 50% rabatt då kan man kanske få en dyr och fin klocka till ett bra pris...
skulle vilja gravera in nått oxå..men vet inte vad..nå tips??
jo de gör hanme nu har ja köpt en gåva :)
de blev en klocka från ur och pen dom har 50% rabatt...men de blev mycket dyrare än ja tänkt :S sen gravyr på den..såg att dne klockan han ahft de senaste 9 åren är från hans ex och graverad med henens ord..så där måste de bytas :D