Inlägg från: Nordiskbrud |Visa alla inlägg
  • Nordiskbrud

Är det sniket?

mindag2009 skrev 2009-06-15 13:34:08 följande:
    Måste fråga en sak!Har varit medlem här ni i bara några timmar. Men vad är det med folk som ska ta betalt av sina gäster?Nästan som att göra business på sitt bröllop.Nej, om jag var du så skulle jag låta dom sova gratis.Vi har våran fest på Strand hotell i sthlm och vi betalar våra gästers rum som reser långt och jag kan säga att vi betalar betydligt mer än 1000 kr per person.Men jag tycker har man inte råd så får man faktiskt söka efter andra alternativ, man tar inte betalt.
    Seriöst nu tjejen, sluta flinka in överallt om ert bröllop som kostar multum. Vi spar absolut inte heller på våra kostnader (något jag anser att man inte behöver påpeka men gör det...) men jag har aldrig någonsin varit på ett bröllop där brudparet bekostat gästernas boende. Och då har jag varit på många fina och kanske lite "lyxigare" samt flera vanliga. (Däremot håller jag med dig ang kuvertavgift för middagen men det är en annan femma).
  • Nordiskbrud

... gör det enbart nu...) skulle det stå.

• Nordiskbrud
    mindag2009 skrev 2009-06-17 11:22:45 följande:
    Nej det jag menar är att om de redan HAR en lokal som de har hyrt. Så varför inte låta sina gäster sova gratis när allt är redan betalt. Jag tycker att det är sniket att låta gästerna betala för något som redan är betalat!
    Ja, det är en helt annan sak! Där håller jag med dig helt och hållet
Svar på tråden Är det sniket?