tappar motivation.................
Hmm....jag behöver lite peppning o uppmuntran.jag vet att detta är bara VÅRAN dag men kan ändå inte sluta att tappa motivationen o glädjen åt denna dagen...eller rättare sagt hela året blir halvt om halvt förstört pga min mamma.
Jag och min mamma har aldrig gått ihop, vi förlorade dom 4 viktigaste åren av mamma-dotter relationen...Älskar hon mej inte ens lite??????????????????Vad har jag gjort, har verkligen försökt allt, jag har vart världens lydigaste, har varken rökt eller druckit...aldrig vart ute o festat eller vart hemma hos kompisar...........inte vart en normal unge helt enkelt men ändå passar jag inte för henne...............har haft många tankar hur jag egentligen blev till.....varför jag finns och vad jag gör för nytta...........
Jag har ett liv nu,jag har pojkvän, hus på landet, katt, hund och tre underbara barn som JAG ÄLSKAR över allt på denna jord!Jag älskar mina syskon som om dom vore mina barn, vi har alltid varit tajta och haft roligt tillsammans.nu har det minskat då mamma o pappa drog upp till jämtland.
Hursomhelst,mamma förstörde min stora dotters dop-dag och kom inte alls på tvillingarnas dop.Det har alltid varit nåt som är fel och mina barn vet inte vem mormor o morfar är.Dottern vet vem hon är på kort men dom gånger hon pratat med henne är lätträknade.Jag hade inte föreställt mej en mormor-relation så här....jag hade inte föreställt mej livet som mamma så här heller.Och inte att hon skulle inverka så starkt på mej när det gäller bröllopsplaneringen heller...................................usch!
Hon säger iaf att hon inte kan komma på vårt bröllop som är nästa sommar, för hon måste jobba på campingen...................................
EN DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????OM ETT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ska vi ens skicka inbjudningskort????trodde faktiskt hon skulle bli en gnutta glad men icke.......Skulle vilja ha en tidsmaskin så man kunde gå tillbaka i tiden, ta reda på vissa saker......