Inlägg från: Sundance |Visa alla inlägg
  • Sundance

augusti 2010

Ernst! Vi har samma datum!

Men hörrni, ni måste ju haka på i bröllop 2010-tråden också.

Jag vet vad du menar Skuggan. Är i precis samma läge.

• Sundance

Vet inte riktigt när på dagen vi viger oss men tror det blir vid 15.00 eller 16.00. Vi har hyrt ett litet slott utanför Eslöv så vi viger oss på slottsbacken framför slottet och sedan har vi festen i deras gamla, men nyrenoverad, korsvirkesstall.

• Sundance

Jag hoppar hit igen. Har inte skrivit i den här tråden. Många trådar att hålla ordning på. En augusti 2010-tråd, en 2010-tråd och en skånebrudar-tråd

Hur långt har ni kommit tjejer?

• Sundance

Är här någon som pluggat heltid på högskola? Jag har blivit antagen till socionom-programmet vilket ju är jättekul men direkt börjar man ju räkna på det ekonomiska nu när vi satt en budget för bröllopet så hänger det ju på att man kan spara ett visst belopp varje månad. Så min fråga är; Klara man av att jobba 25 timmar/vecka när man pluggar heltid?

• Sundance

Ja, fredagen den 14 (då det är ett år kvar på datumet) sitter jag och äter middag med två av mina tärnor (en slump faktiskt). Och på lördagen (ett år kvar på dagen) så har vi stor fest hemma. Känns lite speciellt på något sätt.

Var ska egentligen alla gifta sig? Ni kan väl berätta allihop.

• Sundance

Sunzhine: Vart i Västervik? Jag är ju från Vimmerby så man har ju spenderat några timmar i västervik i sitt liv så jag kanske känner till det...

Denna vecka är det "no mercy" vad gäller träningen. Nu SKA jag komma igång. Och jag SKA va i topp form till oktober när jag ska ut och prova klänningar med mamma. Jag ställde mig på vågen igår och det är liksom inte så att jag väger mycket men har verkligen inga muskler kvar så man känner sig lite slapp .

• Sundance

Absolut 1:an tycker jag också. Jag älskade den. De andra var lite för princess-aktiga för mig. . Jo, de där klänningarna som är lite korsett-aktiga och rakt skurna över bysten sitter ju tokigt bra på modellerna med getingmidjor och boobs uppushade till hakan

Jättefina var de allihop men som sagt, 1:an får min röst.

• Sundance

Jo, jag skulle ju komma igång med min träning idag, men nu kom sambon in i butiken och tyckte vi skulle skippa träningen och åka hem och städa garderoben istället. Men det ligger något i det han säger. Vi har tvättat så mycket de senaste dagarna att vi inte hunnit med att stryka och vika. Det är ett litet irritationsmoment när man står där på morgonen, trött och stressad och har 3/4 av sin garderob nerknölad i ikea-kassar.

Svar på tråden augusti 2010