Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Eftersom min man inte var oskuld så fick han ingen!

• Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 18:49:17 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:47:34 följande:Haha ;)
    Rätt åt honom, visst!??
  • Lady o Lufsen

Nu fick ju, som sagt, inte min man någon morgongåva men:

När han fyllde 30...ja, det var för jättelänge sedan...så fick han en golfklubba av mig (fråga mig inte vad det var, jag hade "experthjälp" med mig när jag handlade) där målade jag med speciell metallicfärg en naken kvinna som låg på sidan, och texten "KOM HEM"...på själva "huvudet" av klubban...om nu någon förstår Så varje gång han skulle sikta bollen så tittade han ner på denna vackra skönhet och omedelbart ångrade sig att han hade åkt och spelat golf i stället...kanske!

En gullig och väldigt symbolisk sak läste jag om här på BT för några år sedan: En lite fick-kompass med gravyren "Om du någonsin kommer ifrån mig..."
    Gulligt, tycker jag

• Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 18:55:44 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:52:07 följande:Åhhja, det tycker jag allt. Rätt ska vara rätt ;)
    Japp!! JAG var ju oskuld jag borde ju ha fått guld och gröna skogar!
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:03:05 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:01:23 följande:Absolut, mycket med träd förtjänar du då :P
    Ja, inget jävla kalhygge hade accepterats här inte
  • Lady o Lufsen

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:00:29 följande:

Nu fick ju, som sagt, inte min man någon morgongåva men:När han fyllde 30...ja, det var för jättelänge sedan...så fick han en golfklubba av mig (fråga mig inte vad det var, jag hade "experthjälp" med mig när jag handlade) där målade jag med speciell metallicfärg en naken kvinna som låg på sidan, och texten "KOM HEM"...på själva "huvudet" av klubban...om nu någon förstår Så varje gång han skulle sikta bollen så tittade han ner på denna vackra skönhet och omedelbart ångrade sig att han hade åkt och spelat golf i stället...kanske! En gullig och väldigt symbolisk sak läste jag om här på BT för några år sedan: En lite fick-kompass med gravyren "Om du någonsin kommer ifrån mig..."Gulligt, tycker jag
    Klubban var förresten väldigt uppskattad...av honom!!

Men....han kom aldrig hem tidigare för det, trots suktandet.
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:10:38 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:04:10 följande:Hahahaha :D
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:16:01 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:12:51 följande:Du får se till att få en massa träd på er bröllopsdag. ;)
    Japp....PÅLAR, vill jag nog ha, va!??

Imorgon firar vi faktiskt bröllopsdag nr3!!!!!!!!!!!!
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:18:30 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:17:27 följande:Nemen så kul, grattis :D
    Tack!
    ...fast han får ingen gåva imorgon heller ...tror jag...om jag inte bestämmer mig för något i sista stund. Men vi har kommit överens om att inget ge, så då får jag väl hålla det?
  • Lady o Lufsen

Däremot så blir det hemlagad kräftsoppa med vitlöksbruchetta till förrätt, grillat lamm med potatisgratäng till huvudrätt och Flädermarinerade jordgubbar o rabarber med vaniljglass till efterrrätt

Kräftsoppan är färdigkokt...den blev supergod! Ska bara redas av med vispgrädde

Lammet, jordgubbarna o rabarberna ligger i marinad

Dukarna är strukna och ljusen är framtagna...MYSPYS!!!

Gotteligott vin och även Champagne såklart!

Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?