Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Jag fotade secret box igår så den kommer han att få
Jag funderar på klocka, korthållare eller fick plunta där jag graverar in några fina ord, har inte helt bestämt mig än.
Jag ska köpa en upplevelse från Liveit. Han ska få köra en Ferrari. De har ganska mycket kul upplevelser!
Kommer bli något så "tråkigt" som en dyklampa som han vill ha...
Funderade på secret box men varför lägga pengar på det när min M2B själv är duktig fotograf och kan ta sådana bilder...
Sedan får jag se om det blir något anat....är ju lite mer än en månad kvar
Jag är så sugen på Secret Box men jag tror det är mer för min egen skull. Att jag hade tyckt det hade varit coolt, men jag är inte så säker på att min sambo hade uppskattat det. Missförstå mig inte, han hade såklart uppskattat det och tyckt det varit vackert och så men vad ska han med den till sen liksom? Han kan ta fram den då och då och titta och tänka att han har/hade (om sådär en 40 år ) en vacker fru men han kan ju knappast visa den för kompisar och familj och säga "Kolla vilken fin morgongåva jag fick". Eller? Hur tänker ni andra?
Ferrarin hade han nog gillat men jag hade gärna gett något som varar som minne. Men jag har funderat på att ge honom två fotbollsbiljetter till någon match i England för honom och hans kusin. Manchettknappar med vårt monogram på kanske...
Jag gjorde en secret box som min kompis fotade, vi gifte oss i pingst. Han var helt tagen och kunde inte prata på en lång stund. Han hade inte kunnat önska sig nåt bättre och var jätteöverraskad!!!
Hmmm... Man kanske skulle göra det ändå då... Om en kompis fotar behöver det ju inte bli så dyrt så då kanske man kan ge det + något annat som känns som ett säkert kort. Några tips om vad man ska tänka på när man fotar secret box hemma själv?
TS: Vad är din blivande man intresserad av?
Man kan ju göra en fotobok med foton och citat och kommentarer från era år/er tid tillsammans. Finns företag på nätet som tillverkar jättefina sådana böcker. Om din kille är lite känslosam så kanske han skulle uppskatta det. En macho man kanske inte gör det på samma sätt.
Manchett knappar, med initialer och två små, men riktig bra diamanter Egen design efter de min mamma gav min far, i silver med kjedja mellan de två delerna.