• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.

Har ni några förslag vad man kan ge?
    Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?

• Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
  • Hubba

Jag ska bli fotad av en kompis... hoppas att det känns naturligt bara...

• Stolpen

Vi hade nog inte tänkt köpa nån morgongåva då vi tyckte att det inte behövdes. Men på min möhippa blev jag överraskad och fick en fotografering med en fantastisk fotograf. Mina vänner turades om att sitta med o titta på o deras ögon tårades och dom sa att bilderna blev suveräna. Så jag fick en morgongåva av mina vänner till min m2b!

• nni

Secret box e ganska dyrt så jag o kompisar ska fixa det själva. Han kommer älska det!

• noodi
    Sundance skrev 2009-06-16 11:20:34 följande:
    Hmmm... Man kanske skulle göra det ändå då... Om en kompis fotar behöver det ju inte bli så dyrt så då kanske man kan ge det + något annat som känns som ett säkert kort. Några tips om vad man ska tänka på när man fotar secret box hemma själv?TS: Vad är din blivande man intresserad av?
    Jadu, han är väldigt sportintresserad, han skulle säkert att älska att prova på rally.
    Jag tror inte att han skulle uppskatta direkt en secret box, den skulle säkert bara glömmas av. Det är ju ingenting man har framme precis, och mig får han ju när som helst så :P

Dock funderar jag nu på en klocka, då han inte har någon alls.
  • Lady o Lufsen

Eftersom min man inte var oskuld så fick han ingen!

• noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:47:34 följande:

Eftersom min man inte var oskuld så fick han ingen!
    Haha ;)
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 18:49:17 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:47:34 följande:Haha ;)
    Rätt åt honom, visst!??
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:52:07 följande:

Rätt åt honom, visst!??
    Åhhja, det tycker jag allt. Rätt ska vara rätt ;)
  • Linda Louise

Jag har köpt en elbas och en förstärkare. Kommer han bli skitglad för.

• Lady o Lufsen

Nu fick ju, som sagt, inte min man någon morgongåva men:

När han fyllde 30...ja, det var för jättelänge sedan...så fick han en golfklubba av mig (fråga mig inte vad det var, jag hade "experthjälp" med mig när jag handlade) där målade jag med speciell metallicfärg en naken kvinna som låg på sidan, och texten "KOM HEM"...på själva "huvudet" av klubban...om nu någon förstår Så varje gång han skulle sikta bollen så tittade han ner på denna vackra skönhet och omedelbart ångrade sig att han hade åkt och spelat golf i stället...kanske!

En gullig och väldigt symbolisk sak läste jag om här på BT för några år sedan: En lite fick-kompass med gravyren "Om du någonsin kommer ifrån mig..."
    Gulligt, tycker jag

Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?