• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.

Har ni några förslag vad man kan ge?
    Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?

• Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
  • noodi
    Lovecats skrev 2009-06-16 20:07:43 följande:
    Gah! Sicken grej!
    Ja, det var nåt det.. :D Han förstod ingenting när han fick presenten "London" i bilen när vi skulle gå ur bilen. Jag sa att vi bara skulle ta och käka innan vi åkte vidare ;)
  • noodi
    didis skrev 2009-06-17 07:51:32 följande:
    Nu kom jag lite OT igen, för att komma tillbaka till ämnet tycker jag att evenemangsbiljetter är kanon. Det är inte alls "bara en dag" utan ett minne för livet, precis som en klocka (klocka vet jag att maken vill välja själv).
    Ja, eller hur? det är ju inte vilken match som helst, utan det är Rekordmatchen mellan Frölunda-Färjestad, en historisk match ska det vara.
    Fick tag i ståplatser bara tyvärr, men att bara få vara där lär ju vara guld värt sa en kompis till mig.
  • PHLC

Min blivande skall få en ring... Han skall ha George Jensens "pusselring" som vigselring vi har bara valt två ringar... så han skall få den tredje pusselbiten av mig. Köpte den redan i feb o vigseln är i aug så gissa om jag fått bita mig i tungan flera gånger =)

• frkhumla

Jag köpte en fyrstav till min man från Älskade barn och stansade in våra namn. Två sidor finns kvar till framtida barns namn. Gåvan blev väldigt uppskattad och han har halsbandet på sig varje dag.

• Chrisse och Jonas

Min M2B är alltid svår att handla till, men nu känns det nästan omöjligt eftersom man vill att det ska vara nåt speciellt.
    Smycke funkar inte, inte sportintresserad, har inte råd just nu med en resa (annars hade det varit perfekt) använder inte klocka, har ingen favorit alkohol som en fin flaska whisky, jag menar.. vad ska man hitta på? Suck.

• W2B Blom

Jag har köpt ett presentkort för en flyglektion, känns kul att ge en upplevelse då min BM i stort sett har allting.  Goggla på upplevelse så kan ni säkert få massa tips.

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Steven och Johanna

secret box bilder kanske?

• Med stor förväntan

Jag vill gärna ha något som finns kvar, alltså inte en upplevelse. Samtidigt vill jag ha något som är såpass litet att jag kan ta fram det där på morgonen efter bröllopet. Tips?

• EmmaMaria81

Jag ska göra en secret box till min blivande!

• MimmiMama

Med stor förväntan skrev 2009-06-23 18:25:08 följande:

Jag vill gärna ha något som finns kvar, alltså inte en upplevelse. Samtidigt vill jag ha något som är såpass litet att jag kan ta fram det där på morgonen efter bröllopet. Tips?
    jag ger min make bilnyckeln
    hade lika svårt som du tills jag kom på att ge honom nyckeln bara
  • Saralainen

Jag gjorde en secret box till min man. Det blev en succé.
    Även om han inte tittat i den mer än 2 ggr och vi har varit gifta i 3 veckor hihi =) Men det får man väl bara nöjd med ändå tycker jag =)

• bride09

Min man fick en tatuering av mig i lördags...jag slog in lite antiseptiska saker som symbol. Själva tatueringen lär dröja ett tag innan han gör.

• ängsblomma

En fotobok och en t-shirt med "nygift" tryckt på den !

• Mailskruttan

Jag har funderat på en riktigt dyr fin båtflagga för vår är borta... Men det anses nog som väldigt oromantiskt och osymboliskt (även om han älskar båtar lika mycket som mig )

Nä, tips någon? Karln har allt han vill ha (vägrar klocka, smycken, fick hängflygning i 40-års present...) så jag känner mig blank.

• SecretOne

Mailskruttan - jag har ett jätttebra tips om din blivande gillar båtar! Har idag köpt manschettknappar i form av båtschackel! (Tror att det heter schackel, de där metallgrejerna man har runt tamparna som man fäster i bojen.) De är kanonläckra. Från Lynggaard. Inte helt billiga (3900 men totalt värt det till en båttokig karl. Får plats med en liten inskription med datum dessutom.
    Märks det att jag är hur nöjd som helst?

Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?