• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.

Har ni några förslag vad man kan ge?
    Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?

• Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:47:09 följande:

Men du vet...det är ju EN morgongåva...sen är det ju 1:a bröllopsdagen...2:a bröllopsdagen...och så vidare Vad tror du att han kommer att uppskatta mest NU?
    Han har ju pratat om den är matchen sen förra året, men han är för snål för att köpa biljetterna själv. Han skulle noga älska att få dessa :)
    Han är tacksam för allt min gubbe, så jag skulle bara kunna ge honom choklad så hade han blivit jätteglad.
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:51:32 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:47:09 följande:Han har ju pratat om den är matchen sen förra året, men han är för snål för att köpa biljetterna själv. Han skulle noga älska att få dessa :) Han är tacksam för allt min gubbe, så jag skulle bara kunna ge honom choklad så hade han blivit jätteglad.
    Ge biljetterna!!!!! Jag tror att han kommer att bli jätteglad!!!
    Jag vet...det är så ofta man blir "dumsnål" och ångrar sig! Om du ger honom biljetterna (trots att ni kanske har gemensam ekonomi) så känns det bättre för honom ju!! Jag tror att han skulle uppskatta det, tror inte du?
  • Lovecats

Min älskling får en Ipod nano.

Tycker förresten också att noodi ska ge mannen biljetterna. Att vara på plats på en match,eller konsert och se sina favoriter är så himmla roligt. Min sambo och jag ger varandra sådant och man blir lika prilligt glad varje gång

• noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:54:19 följande:

Ge biljetterna!!!!! Jag tror att han kommer att bli jätteglad!!! Jag vet...det är så ofta man blir "dumsnål" och ångrar sig! Om du ger honom biljetterna (trots att ni kanske har gemensam ekonomi) så känns det bättre för honom ju!! Jag tror att han skulle uppskatta det, tror inte du?
    Vi har gemensam ekonomi, men vi har börjat med en "månadspeng", så det hade ju kommit ifrån mig ändå :)
    Jag hoppas det finns biljetter kvar nu, får nog ta o titta det direkt! :D
  • noodi
    Lovecats skrev 2009-06-16 19:57:53 följande:
    Min älskling får en Ipod nano.Tycker förresten också att noodi ska ge mannen biljetterna. Att vara på plats på en match,eller konsert och se sina favoriter är så himmla roligt. Min sambo och jag ger varandra sådant och man blir lika prilligt glad varje gång
    Jag gav min blivande biljetter i julas, fast då var det en vanlig match, men han blev skitglad och överraskad.
    En gång överraskade jag honom med en weekend till London. Han fick inte reda på nåt förren vi var på flygplatsen. ;)

Men biljetter it is, tack för hjälpen :D
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 20:00:48 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:54:19 följande:Vi har gemensam ekonomi, men vi har börjat med en "månadspeng", så det hade ju kommit ifrån mig ändå :) Jag hoppas det finns biljetter kvar nu, får nog ta o titta det direkt! :D
    Ja, stick dit eller maila direkt!!!
    Lycka till!!! Kram/Lady
  • Lady o Lufsen

Nu delger jag er alldeles för mycket information...men den som inte klarar av lite smolk i bägaren får sluta läsa nu

Hade tänkt mig en perfekt bröllopsdag i morgon...och har precis fått min mens Alldeles för tidigt (faktiskt ca 10 dagar för tidigt) enligt räkenskaperna!
    Fy....vet ni? Min kropp börjar ställa in sig på "andra" fiolen nu...allt bara går galet hela tiden och allt i kroppen är upp och ner...någon som är "i ålder" och känner igen sig?

Ju tidigare man fick sin mens, ju tidigare hamnar man i klimakteriet...sägs det ju.
    Jag har inte riktigt velat ta det till mig men sanningen kommer krypandes...symptom efter symptom...

• Lovecats
    noodi skrev 2009-06-16 20:02:23 följande:
    En gång överraskade jag honom med en weekend till London. Han fick inte reda på nåt förren vi var på flygplatsen. ;) Men biljetter it is, tack för hjälpen :D
    Gah! Sicken grej!
  • Lady o Lufsen
    Lovecats skrev 2009-06-16 20:07:43 följande:
    Gah! Sicken grej!
    Håller med att det är en jättegrej

Jag blev själv överraskad med det när jag fyllde...ja, okey då-40...eftersom jag verkligen, verkligen, verkligen HATAR att flyga så blev det en större grej
    Vi hade det otroligt roligt och inget jag någonsin velat vara utan...men tufft var det
    Bra jobbat, noodi!!
Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?