Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:47:09 följande:
Min älskling får en Ipod nano.
Tycker förresten också att noodi ska ge mannen biljetterna. Att vara på plats på en match,eller konsert och se sina favoriter är så himmla roligt. Min sambo och jag ger varandra sådant och man blir lika prilligt glad varje gång
Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:54:19 följande:
Tack för hjälpen :D
Kram!
Nu delger jag er alldeles för mycket information...men den som inte klarar av lite smolk i bägaren får sluta läsa nu
Hade tänkt mig en perfekt bröllopsdag i morgon...och har precis fått min mens Alldeles för tidigt (faktiskt ca 10 dagar för tidigt) enligt räkenskaperna!
Fy....vet ni? Min kropp börjar ställa in sig på "andra" fiolen nu...allt bara går galet hela tiden och allt i kroppen är upp och ner...någon som är "i ålder" och känner igen sig?
Ju tidigare man fick sin mens, ju tidigare hamnar man i klimakteriet...sägs det ju.
Jag har inte riktigt velat ta det till mig men sanningen kommer krypandes...symptom efter symptom...