• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.

Har ni några förslag vad man kan ge?
    Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?

• Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
  • noodi
    Sundance skrev 2009-06-16 11:24:23 följande:
    Man kan ju göra en fotobok med foton och citat och kommentarer från era år/er tid tillsammans. Finns företag på nätet som tillverkar jättefina sådana böcker. Om din kille är lite känslosam så kanske han skulle uppskatta det. En macho man kanske inte gör det på samma sätt.
    Jag köpte en liknande bok till en årsdag :) Han blev jätteglad.
    Jag funderar på en klocka, men en gravyr. Jag kom på nåt, som jag kanske kunde gravera "Tiden är evig - så är vi".
    Vart kan man gravera klockor?
  • noodi
    Sundance skrev 2009-06-16 11:20:34 följande:
    Hmmm... Man kanske skulle göra det ändå då... Om en kompis fotar behöver det ju inte bli så dyrt så då kanske man kan ge det + något annat som känns som ett säkert kort. Några tips om vad man ska tänka på när man fotar secret box hemma själv?TS: Vad är din blivande man intresserad av?
    Jadu, han är väldigt sportintresserad, han skulle säkert att älska att prova på rally.
    Jag tror inte att han skulle uppskatta direkt en secret box, den skulle säkert bara glömmas av. Det är ju ingenting man har framme precis, och mig får han ju när som helst så :P

Dock funderar jag nu på en klocka, då han inte har någon alls.
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:47:34 följande:

Eftersom min man inte var oskuld så fick han ingen!
    Haha ;)
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 18:52:07 följande:

Rätt åt honom, visst!??
    Åhhja, det tycker jag allt. Rätt ska vara rätt ;)
  • noodi

Linda Louise skrev 2009-06-16 18:56:16 följande:

Jag har köpt en elbas och en förstärkare. Kommer han bli skitglad för.
    Lyxpresent att få. :)
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:01:23 följande:

Japp!! JAG var ju oskuld jag borde ju ha fått guld och gröna skogar!
    Absolut, mycket med träd förtjänar du då :P
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:04:10 följande:

Ja, inget jävla kalhygge hade accepterats här inte
    Hahahaha :D
  • noodi
    Sundance skrev 2009-06-16 19:07:43 följande:
    Ett tips är att fråga hans närmsta vänner vad de tror att han skulle vilja ha. Det blir ju inte så personligt, just från dig då, men de kanske vet vad han drömmer om. Borde kanske en annan också veta men...Jag funderar också på att köpa en riktigt fin, lagrad wiskey till min. Eller en wiskeyprovning. Men båda de grejerna kommer ju att ta slut. Ganska snabbt är jag rädd
    Grejen är bara att han inte har några direkta nära vänner. :/ Hans vänner bor inte här i närheten, så han pratar kanske med dom ibland på msn. :/
    Vet en grej som han skulle älska dock kom jag på, biljetter i december till en hockeymatch! :O Fast som sagt, det som alkohol, tar ju slut snabbt ;)
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:12:51 följande:

Du får se till att få en massa träd på er bröllopsdag. ;)
Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?