Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.
Har ni några förslag vad man kan ge?
Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?
Sundance: Jag surfade runt på nätet och hämtade inspiration från bilder jag såg hos olika fotografer, även om det är ett begränsat urval som de visar. Kikade bl a på Brigitte Grenfelts sida och Erika Gerdemark. Bestämde mig för vilken rekvisita jag ville ha till; bl a en ros, champagneflaska, pärlhalsband, slips etc. Jag hade turen att ha tillgång till ett spa m bastu, bubbelpool och relax, samt ett ljusrum. Bilderna i allt det vita blev jättesnygga. Kanske kan du knäppa nåt utomhus?
Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 20:07:38 följande:
Själv är jag ju på tjocken på bröllopsdagen så.. Kommer ju ingen mens och har slutat spy. Var orolig ett tag att kräkas rakt över prästen. (Det hade ju sett ut..)
Från början hade jag tänkt boka biljetter och resa till London och Arsenal i morgongåva, men deras säsong är lite opassande iförhållande till när vi ska bli föräldrar. Så det får la bli i 5års present. =) Så nu blir det en klocka med länkarmband jag vet han suktat efter i smyg och har smugit dit en liten inskription..
Jag blev sugen på att ge en fickkompass som någon skrev om, och gravera den. Vart tror ni man kan hitta en sådan?
Låter inge´ vidare...
Jag knaprar mina p-piller så jag har ingen aning om hur kroppen reagerar utan dem. Men jag tycket inte själv att jag är direkt lastgammat, inte ens 40.
Ju fler barn man haft desto "längre" fertil period har man, kroppen är inställd på att släppa ett visst antal ägg och när de är släppta är det dags för klimakteriet.
Rent biologiskt är våra kroppar menade att få första barnent vad 14-15 och sedan ett barn var 3-4:e år tills vi är 35-40 då vi skall bli mormödrar. Alltså skall vi ha lika många "mensar" under hela livet som vi nuförtiden har per år...
Inte undra på att våra kroppar protesterar
Hoppas ni får en mysig dag i vilket fall, ni får helt enkelt ha lampan släckt!
Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 20:07:38 följande:
Nu kom jag lite OT igen, för att komma tillbaka till ämnet tycker jag att evenemangsbiljetter är kanon. Det är inte alls "bara en dag" utan ett minne för livet, precis som en klocka (klocka vet jag att maken vill välja själv).
...jag kommer att köpa makens favorit whiskey.
Det blir en överraskning =)
Såg denna tråd nu efter jag just startat en liknande. Inga fler tips på sådant som finns kvar?
Vilka otroligt vackra bilder Erika har tagit... jag skickade en länk med hennes bilder till min fotograf för att hon skulle få en idé om hur jag har tänkt mig det...