• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Jag vill ge honom någonting speciellt, som gör att han påminns av mig, och vår bröllopsdag.

Har ni några förslag vad man kan ge?
    Eller vad har ni köpt, om ni ens ska köpa någonting?

• Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:29:18 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:51 följande:Middagen låter ju gudomlig, och det lär säkert smaka likaså :) Och en ros på tallriken är ju uppskattat och romantiskt!
    Ja, jag tror att jag lägger en ros på hans tallrik....ska den vara röd tycker du? Det är ju kärlek!
    Vårat "färgtema" gick i rosa o vitt...tycker du att rosen då ska vara rosa?
    Hjälp mig!
  • Lady o Lufsen
    didis skrev 2009-06-16 19:31:01 följande:
    Ja du ser, tillfällen kan ju inte ha saknats!Och en så´n karl har jag gått o skaffat barn med, fy bubblan!Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:29:43 följande:
    Jamen visst???? Jag har ju också barn med min??? Trots att jag är oskuld så fick jag ingenting??? Tycker att det är lite märkligt...
  • didis

Hrm, har ni något emot en snyltgäst?? *dreglar över menyn*

Jag kan ta med eget vin...

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:04 följande:

Däremot så blir det hemlagad kräftsoppa med vitlöksbruchetta till förrätt, grillat lamm med potatisgratäng till huvudrätt och Flädermarinerade jordgubbar o rabarber med vaniljglass till efterrrätt Kräftsoppan är färdigkokt...den blev supergod! Ska bara redas av med vispgrädde Lammet, jordgubbarna o rabarberna ligger i marinad Dukarna är strukna och ljusen är framtagna...MYSPYS!!!Gotteligott vin och även Champagne såklart!
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:31:16 följande:

Ja, jag tror att jag lägger en ros på hans tallrik....ska den vara röd tycker du? Det är ju kärlek!Vårat "färgtema" gick i rosa o vitt...tycker du att rosen då ska vara rosa?Hjälp mig!
    Rosa och vitt betyder ju kärlek för er, då ni gifte er till dessa färger. Det bör överväga röda rosen :)
    Rosa betyder ju ändå : Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet! =)
  • Lady o Lufsen
    didis skrev 2009-06-16 19:32:29 följande:
    Hrm, har ni något emot en snyltgäst?? *dreglar över menyn*Jag kan ta med eget vin... Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:04 följande:
    Är det sant? Tycker du om menyn....jag känner mig lite osäker! Soppan blev jättegod...lammet är jag LITE osäker på.
    Efterrätten blir ju som den blir- det är ju inget jag "gör" själv...

Du är välkommen- eget vin behöver du inte ta med dig...det finns till dig med!!
  • didis

Det låter jättegott!! Åh, vad jag blir hungrig!

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:34:47 följande:

Är det sant? Tycker du om menyn....jag känner mig lite osäker! Soppan blev jättegod...lammet är jag LITE osäker på.Efterrätten blir ju som den blir- det är ju inget jag "gör" själv...Du är välkommen- eget vin behöver du inte ta med dig...det finns till dig med!!
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:34:35 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:31:16 följande:Rosa och vitt betyder ju kärlek för er, då ni gifte er till dessa färger. Det bör överväga röda rosen :)Rosa betyder ju ändå : Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet! =)
    Så du tycker att jag ska köpa en rosa...ja, det är nog rätt! Det kommer ju att påminna oss om vår bröllopsdag

Men hallå...denna tråd skulle INTE handla om mig nu!!!

VAD ska man köpa i morgongåva????? Kom igen o hjälps åt nu!!
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:36:39 följande:

Så du tycker att jag ska köpa en rosa...ja, det är nog rätt! Det kommer ju att påminna oss om vår bröllopsdag Men hallå...denna tråd skulle INTE handla om mig nu!!!VAD ska man köpa i morgongåva????? Kom igen o hjälps åt nu!!
    Helt rätt, det är ju den dagen man vill minnas igen ;)

Jadu, morgongåva, jag funderar skarpt på biljetterna nu. :O
  • noodi

Fast klockan då.. Det blir ju kanske också bra, gravyren är ju fin.. Blä

• Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:43:48 följande:
    Fast klockan då.. Det blir ju kanske också bra, gravyren är ju fin.. Blä
    Men du vet...det är ju EN morgongåva...sen är det ju 1:a bröllopsdagen...2:a bröllopsdagen...och så vidare
    Vad tror du att han kommer att uppskatta mest NU?
Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?