• noodi

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:17:27 följande:

Japp....PÅLAR, vill jag nog ha, va!?? Imorgon firar vi faktiskt bröllopsdag nr3!!!!!!!!!!!!
    Nemen så kul, grattis :D
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:23:18 följande:

Tack! ...fast han får ingen gåva imorgon heller ...tror jag...om jag inte bestämmer mig för något i sista stund. Men vi har kommit överens om att inget ge, så då får jag väl hålla det?
    Ni har ju redan fått det finaste man kan få - varandra. Så egentligen, varför ska man köpa massor med grejer? :)
    Fast sen kan det alltid vara kul att överraska lite, om bara med en liten blomma.
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:51 följande:

Helt rätt! En ros på tallriken kanske
    Middagen låter ju gudomlig, och det lär säkert smaka likaså :)
    Och en ros på tallriken är ju uppskattat och romantiskt!
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:31:16 följande:

Ja, jag tror att jag lägger en ros på hans tallrik....ska den vara röd tycker du? Det är ju kärlek!Vårat "färgtema" gick i rosa o vitt...tycker du att rosen då ska vara rosa?Hjälp mig!
    Rosa och vitt betyder ju kärlek för er, då ni gifte er till dessa färger. Det bör överväga röda rosen :)
    Rosa betyder ju ändå : Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet! =)
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:36:39 följande:

Så du tycker att jag ska köpa en rosa...ja, det är nog rätt! Det kommer ju att påminna oss om vår bröllopsdag Men hallå...denna tråd skulle INTE handla om mig nu!!!VAD ska man köpa i morgongåva????? Kom igen o hjälps åt nu!!
    Helt rätt, det är ju den dagen man vill minnas igen ;)

Jadu, morgongåva, jag funderar skarpt på biljetterna nu. :O
  • noodi

Fast klockan då.. Det blir ju kanske också bra, gravyren är ju fin.. Blä

• noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:47:09 följande:

Men du vet...det är ju EN morgongåva...sen är det ju 1:a bröllopsdagen...2:a bröllopsdagen...och så vidare Vad tror du att han kommer att uppskatta mest NU?
    Han har ju pratat om den är matchen sen förra året, men han är för snål för att köpa biljetterna själv. Han skulle noga älska att få dessa :)
    Han är tacksam för allt min gubbe, så jag skulle bara kunna ge honom choklad så hade han blivit jätteglad.
  • noodi

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:54:19 följande:

Ge biljetterna!!!!! Jag tror att han kommer att bli jätteglad!!! Jag vet...det är så ofta man blir "dumsnål" och ångrar sig! Om du ger honom biljetterna (trots att ni kanske har gemensam ekonomi) så känns det bättre för honom ju!! Jag tror att han skulle uppskatta det, tror inte du?
    Vi har gemensam ekonomi, men vi har börjat med en "månadspeng", så det hade ju kommit ifrån mig ändå :)
    Jag hoppas det finns biljetter kvar nu, får nog ta o titta det direkt! :D
  • noodi
    Lovecats skrev 2009-06-16 19:57:53 följande:
    Min älskling får en Ipod nano.Tycker förresten också att noodi ska ge mannen biljetterna. Att vara på plats på en match,eller konsert och se sina favoriter är så himmla roligt. Min sambo och jag ger varandra sådant och man blir lika prilligt glad varje gång
    Jag gav min blivande biljetter i julas, fast då var det en vanlig match, men han blev skitglad och överraskad.
    En gång överraskade jag honom med en weekend till London. Han fick inte reda på nåt förren vi var på flygplatsen. ;)

Men biljetter it is, tack för hjälpen :D
  • noodi
    Lovecats skrev 2009-06-16 20:07:43 följande:
    Gah! Sicken grej!
    Ja, det var nåt det.. :D Han förstod ingenting när han fick presenten "London" i bilen när vi skulle gå ur bilen. Jag sa att vi bara skulle ta och käka innan vi åkte vidare ;)
  • noodi
    didis skrev 2009-06-17 07:51:32 följande:
    Nu kom jag lite OT igen, för att komma tillbaka till ämnet tycker jag att evenemangsbiljetter är kanon. Det är inte alls "bara en dag" utan ett minne för livet, precis som en klocka (klocka vet jag att maken vill välja själv).
    Ja, eller hur? det är ju inte vilken match som helst, utan det är Rekordmatchen mellan Frölunda-Färjestad, en historisk match ska det vara.
    Fick tag i ståplatser bara tyvärr, men att bara få vara där lär ju vara guld värt sa en kompis till mig.
Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?