Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?

noodi skrev 2009-06-16 19:26:13 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:23:18 följande:Ni har ju redan fått det finaste man kan få - varandra. Så egentligen, varför ska man köpa massor med grejer? :)Fast sen kan det alltid vara kul att överraska lite, om bara med en liten blomma.
    Helt rätt!
    En ros på tallriken kanske
  • Lady o Lufsen
    didis skrev 2009-06-16 19:28:32 följande:
    Jag håller med dig, Lady o Lufsen, endast oskulder belönas! Jag höll på att kasta ut maken när det visade sig att han inte var oskuld på bröllopsnatten - så fräckt att inte berätta det förrän efter 20 år tillsammans!! Så jag är GLAD att jag inte hann köpa någon morgongåva!
    Eller hur!!!????
    Vi hade också typ 17 år på nacken och han har inte sagt ett dugg?????
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:29:18 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:51 följande:Middagen låter ju gudomlig, och det lär säkert smaka likaså :) Och en ros på tallriken är ju uppskattat och romantiskt!
    Ja, jag tror att jag lägger en ros på hans tallrik....ska den vara röd tycker du? Det är ju kärlek!
    Vårat "färgtema" gick i rosa o vitt...tycker du att rosen då ska vara rosa?
    Hjälp mig!
  • Lady o Lufsen
    didis skrev 2009-06-16 19:31:01 följande:
    Ja du ser, tillfällen kan ju inte ha saknats!Och en så´n karl har jag gått o skaffat barn med, fy bubblan!Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:29:43 följande:
    Jamen visst???? Jag har ju också barn med min??? Trots att jag är oskuld så fick jag ingenting??? Tycker att det är lite märkligt...
  • Lady o Lufsen
    didis skrev 2009-06-16 19:32:29 följande:
    Hrm, har ni något emot en snyltgäst?? *dreglar över menyn*Jag kan ta med eget vin... Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:27:04 följande:
    Är det sant? Tycker du om menyn....jag känner mig lite osäker! Soppan blev jättegod...lammet är jag LITE osäker på.
    Efterrätten blir ju som den blir- det är ju inget jag "gör" själv...

Du är välkommen- eget vin behöver du inte ta med dig...det finns till dig med!!
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:34:35 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:31:16 följande:Rosa och vitt betyder ju kärlek för er, då ni gifte er till dessa färger. Det bör överväga röda rosen :)Rosa betyder ju ändå : Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet! =)
    Så du tycker att jag ska köpa en rosa...ja, det är nog rätt! Det kommer ju att påminna oss om vår bröllopsdag

Men hallå...denna tråd skulle INTE handla om mig nu!!!

VAD ska man köpa i morgongåva????? Kom igen o hjälps åt nu!!
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:43:48 följande:
    Fast klockan då.. Det blir ju kanske också bra, gravyren är ju fin.. Blä
    Men du vet...det är ju EN morgongåva...sen är det ju 1:a bröllopsdagen...2:a bröllopsdagen...och så vidare
    Vad tror du att han kommer att uppskatta mest NU?
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 19:51:32 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:47:09 följande:Han har ju pratat om den är matchen sen förra året, men han är för snål för att köpa biljetterna själv. Han skulle noga älska att få dessa :) Han är tacksam för allt min gubbe, så jag skulle bara kunna ge honom choklad så hade han blivit jätteglad.
    Ge biljetterna!!!!! Jag tror att han kommer att bli jätteglad!!!
    Jag vet...det är så ofta man blir "dumsnål" och ångrar sig! Om du ger honom biljetterna (trots att ni kanske har gemensam ekonomi) så känns det bättre för honom ju!! Jag tror att han skulle uppskatta det, tror inte du?
  • Lady o Lufsen
    noodi skrev 2009-06-16 20:00:48 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 19:54:19 följande:Vi har gemensam ekonomi, men vi har börjat med en "månadspeng", så det hade ju kommit ifrån mig ändå :) Jag hoppas det finns biljetter kvar nu, får nog ta o titta det direkt! :D
    Ja, stick dit eller maila direkt!!!
    Lycka till!!! Kram/Lady
  • Lady o Lufsen

Nu delger jag er alldeles för mycket information...men den som inte klarar av lite smolk i bägaren får sluta läsa nu

Hade tänkt mig en perfekt bröllopsdag i morgon...och har precis fått min mens Alldeles för tidigt (faktiskt ca 10 dagar för tidigt) enligt räkenskaperna!
    Fy....vet ni? Min kropp börjar ställa in sig på "andra" fiolen nu...allt bara går galet hela tiden och allt i kroppen är upp och ner...någon som är "i ålder" och känner igen sig?

Ju tidigare man fick sin mens, ju tidigare hamnar man i klimakteriet...sägs det ju.
    Jag har inte riktigt velat ta det till mig men sanningen kommer krypandes...symptom efter symptom...

• Lady o Lufsen
    Lovecats skrev 2009-06-16 20:07:43 följande:
    Gah! Sicken grej!
    Håller med att det är en jättegrej

Jag blev själv överraskad med det när jag fyllde...ja, okey då-40...eftersom jag verkligen, verkligen, verkligen HATAR att flyga så blev det en större grej
    Vi hade det otroligt roligt och inget jag någonsin velat vara utan...men tufft var det
    Bra jobbat, noodi!!
  • Lady o Lufsen
    Lovecats skrev 2009-06-16 21:38:40 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 20:07:38 följande:Min mamma var sen, men kom tidigt i klimakteriet. Vet inget om mormor, men hon fick sitt sista barn när hon var äldre än mamma var när hennes mens lade ner för gott. Själv kom jag tidigt i puberteten och hoppas, hoppas, hoppas att jag har tilllräckligt med tid på mig för att hinna få knattar. Som sagt: Oskuld tills bröllopsnatten
    Länge leve oskulden!!!
Svar på tråden Morgongåva till sin man? Vad har ni köpt?