• Lady o Lufsen

svensexad med strippa

Oj...ska avvakta att ge mig in i denna diskussion men jag kan säga redan nu att en strippa på en svensexa är ett "mindre" problem än att vi tjejer tillåter det vara en "kul killgrej som man helt enkelt inte tänker på konsekvenserna av"...What?

• Lady o Lufsen
    sonrepma skrev 2009-06-16 21:02:25 följande:
    Repekterar såklart andras åsikter, men själv hade jag inte haft några som helst problem med en strippa!Svensexan är ju sista kvällen som "singel" innan man blir "bunden" på riktigt.Om man har ett riktigt sunt förhållande har man väl inget att oroa sig för?Och hur kan en strippa ens konkurrera med en blivande fru? En tjej som mannen träffar under endast några minuter?Själv hoppas jag nästan att mina vänner fixar en strippa till mig, när väl min dag kommer. Det hade varit skitkul!Det finns säkert mansgrisar som tycker att strippor inte är annat än slavar som "dansar" för pengar, men det flesta som jag känner ser det som jag; en kul och busig grej.Sedan är väl en svensexa en helt annan grej, än om man besöker strippkulbbar var och varannan vecka?Dock är det aldrig roligt om mannen blev påtvingad en strippa, om han inte ville.
    Ehhhhh ....sista kvällen som singel var väl i alla fall när han bestämde sig för att ingå ett förhållande med sin tjej/blivande fru....för X antal år sedan???
  • Lady o Lufsen

Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 21:04:39 följande:

Ehhhhh ....sista kvällen som singel var väl i alla fall när han bestämde sig för att ingå ett förhållande med sin tjej/blivande fru....för X antal år sedan???
    Förhoppningsvis flera år INNAN svensexan, va!!!
  • Lady o Lufsen
    sonrepma skrev 2009-06-16 21:28:26 följande:
    Det finns en anledning till att jag använde situationstecken....
    Vill du berätta din anledning...för resten av innehållet i din text talar sitt eget språk TROTS tecken kring både SINGEL och BUNDEN...
  • Lady o Lufsen
    Panzerfaust skrev 2009-06-16 22:52:39 följande:
    Jag tycker du överreagerar å det grövsta. Vad spelar det för roll? En tjej vars jobb det är att dansa sexigt med lite kläder på sig har dansat sexigt med lite kläder på sig inför din blivande man, det är ju inte så att han hånglat eller bonkat fröken i fråga. Skulle du tvinga din blivande att titta bort om det var en läcker go-go dansare som dansade på krogen? Om ni är på en E-Type konsert (gud förbjude) får din kille då bara titta på E-Type och låtsas som om de lättklädda damerna inte alls står på scen? Blir du arg om din kille tittar på en annan tjej?Dags att sluta ta allt på så stort allvar.
    Nu är det ju- som tur är- inte upp till dig att bestämma karaktären på TS´s allvar eller huruvida det är dags att sluta med det...fast det är jag alldeles för trött för att vidareutveckla just nu...

TS- sov på saken en natt till!
  • Lady o Lufsen
    Panzerfaust skrev 2009-06-16 23:28:02 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 23:18:39 följande:Jag skulle kalla det otur då hon isf insett att hon just skapat en storm i ett vattenglas.TS hur fick du reda på att det varit en strippa på svensexan?
    Enligt dina mått mätt så är det kanske en "storm i ett vatteglas"...men nu var det ju inte dina mått som var i fokus.
  • Lady o Lufsen

Dessutom...vad har HON skapat för "storm i ett vattenglas"?

Här inne har det då blåst större orkaner än detta och är det någon det "stormar" för nu så är det väl för TS och då är det väl kanske hennes mans svensexa det "stormar" om...vilket också var det hon ville få ur sig...

• Lady o Lufsen

Oh my god...its way, way, way over my bedtime!
    I rest my case...

Svar på tråden svensexad med strippa