• ingenjörsbruden

svensexad med strippa

Förstår att du blev skitförbannad på svensexe-gänget....men tyvärr så tänkte nog inte grabbarna riiiiktigt på vad som din m2b ville ha/uppleva på sin svensexa....de tänkte nog mest på sig själva....tyvärr......
    Händer tydligen på vissa möhippor osså där möhippedeltagarna bestämmer vad DE tycker är kul....utan hänsyn till vad den blivande bruden tycker om......

Min make hade osså en strippa på sin svensexa.....men det var bara bus....ingen riktig strippa....utan liiiiite skrämma honom....så blev han inledd med förbundna ögon o sen började en tjej(jag) tafsa på honom.....DOCK så visste maken om att jag hade fått ett sms av en av tjejerna till svensexe-arr att de behövde en strippa....så han kände sig rätt lugn o tyckte att det var rätt roligt.
    MEN han hade INTE uppskattat en riktig strippa.....för killar kan ju reagera....om än bara fysiskt....o det är ju fasen inte roligt att stå/sitta där med stånd o känna sig väldigt obekväm?! Inte roligt alls.....

Nä...försök komma vidare...din blivande tyckte ju inte om det....o DET är ju det viktigaste. Försök fokusera på det o att grabbarna valde strippa för att DOM ville ha det....UTAN hänsyn till din blivande.

Lycka till med bröllopet!

• ingenjörsbruden

J D skrev 2009-06-17 12:51:00 följande:

Manliga strippor behandlas annorlunda eftersom kvinnors sexualitet inte tas på allvar. Det ses som en plojgrej- inte ngt som kvinnor seriöst bör dregla över.
    Hmmmm...det där håller jag inte med om.....efter vad jag har hört och upplevt kvinnor som tittar på en manlig strippa beter sig MKT värre än män som tittar på en kvinnlig strippa....för männen så är det självklart (oftast) att inte talla o dra o pilla på strippan.....medans den manliga strippan får hålla hårt i sina kläder för att de inte ska ryckas bort INNAN han har tänkt ta av dem.
  • ingenjörsbruden
    Panzerfaust skrev 2009-06-17 12:58:39 följande:
    Vad jag hört så är manliga strippor betydligt mycket mer utsatta för alldeles för närgågna kvinnor än vice versa.
    Hahahaha Skrev samma sak samtidigt!
Svar på tråden svensexad med strippa