Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?
Hej!
Hallå därute..Jag skulle vilja komma i kontakt med förälskade brudar i Göteborg för att prata om ditt och datt. Är du intresserad??
Hej!
Hallå därute..Jag skulle vilja komma i kontakt med förälskade brudar i Göteborg för att prata om ditt och datt. Är du intresserad??
Hej på er!
Alla som vill kan följa med. Ju fler desto bättre...
Vad sägs om tisdagen den 12 augusti på fröken Olsson kl 18.00?
Ni som är gifta får gärna ta med foton mm.
har varit gift en månad men aldrig varit på några träffar men en vardagskväll som 12/8 passar mig perfekt, jag kommer gärna! (tar med kort)
Jag tror oxå att en vardagkväll blir bra.
Fröken Olsson café är rymligt å bra tycker jag men vi får nog vänta till efter GBG-kalaset åtminstone=)
Hej,
finns det inte plats så får vi ta någon annanstans, det ska nog gå bra, kalas till trots, jag tycker vi kan träffas på tisdag!
hej,
jag tror att tisdag 12/08 kl 18h00 passar för mig med. Har varit gift nu i 3 veckor men jag tar med mig mina bilder.
jag hoppas att det går därför att min svärfar fyller år denna dagen. men vi kan höras av.
kram på er alla och lycka till ni som gifter er imorgon!!!
Hej..Trådstartaren här..(Anette70/weblove)!
Det verkar som att Biba har tagit övertråden här så jag vet inte riktigt vilket datum jag ska föreslå..Har precis kommit hem från mitt "hemliga" bröllop i Visby så jag har inte varit inne på BT på en vecka..
De som vill träffas den 12/8 kan ju göra det och om andra vill träffas senare i slutet av augusti eller i september kan ju göra det..Man kan ju ses flera gånger!
Själv har jag en stor fest att planera till i slutet av september och jag skulle gärna vilja ha en träff innan det, men skulle vilja hämta andan efter bröllopet först!
Nå..vad säger ni därute..
Ha det gott så länge!
Hej alla glada Göteborgare!
Hur många blir vi som träffas imorgon?
hej,
jag kommer imorgon tisdag kl 18h00 fröken Olsson i Göteborg.
Vem är det mer som kommer??
kram på er alla
tyvärr i morgon kan jag inte, har ingen barnvakt då! men hoppas ni får det jättemysigt och att många dyker upp
Till Biba..
Eftersom du har "tagit över" min tråd så kan du väl tala om sen hur många som kom till Fröken Olsson och om ni hade trevligt...
Mvh Trådstartaren....