Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?
Hej!
Hallå därute..Jag skulle vilja komma i kontakt med förälskade brudar i Göteborg för att prata om ditt och datt. Är du intresserad??
Hej!
Hallå därute..Jag skulle vilja komma i kontakt med förälskade brudar i Göteborg för att prata om ditt och datt. Är du intresserad??
hej Weblove,
jag kan gärna berätta för dig efteråt hur det har varit på fröken Olsson.
Om jag vet ungefär hur många det är som kommer och om det är någon överhuvudtaget som kommer. Men jag berättar allt senare i alla fal.
Kram på dig,
Biba
hej,
jag kommer gärna imorgon kl. 18.00
Trevligt!
Hej!
Är dunderförkyld,och kan därför inte komma,men hoppas att ni får det jättetrevligt.
*Anna*
då blir vi några stycken i alla fall. Vad roligt det kommer att bli, blir även för mig också första träffen.
jag tar med mig några foto´s i alla fall.
vi ses imorgon kl 18:00 på fröken Olsson.
hur går det med alla tjejer som kommer ikväll???
ser ni framemot detta? Det gör jag i alla fall.
jag tog med mig några album från mitt bröllop.
vi ses ikväll kl18:00 på Fröken Olsson.
kram Bianca
Hejsan!
Jag ser fram emot träffen! Eftersom vi inte har gift oss än så tar jag med vår lilla planeringspärm. Alltid kan ni kanske ge några tips... Skall bli jätteskoj att få se era foton.
Skall vi träffas inne i den "nybyggda delen"? Hur skall vi känna igen varandra?
/Petra
Hej alla
Kunde inte vara där igår.Arbetade...
Men skulle gärna vilja träffas igen.Kanske var det fler som inte kunde?
Hej nu vaknar jag! Det är idag som gbg brudar ska träffas!Jag kommer gärna!Hur känner man igen alla?Ska vi träffas inne eller ute?Pamela
hej, vi kan gärna träffas där. jag hittar väl dit tror jag.
jag har kort blond hår och glasögon, mina kläder som jag har är en ljusblå t-shirt och vita byxor.
jag ska ha med mig en ljusgrå rygsäck. Kanske det räcker, jag ska försöka vara där lite innan 18 så att jag kanske redan är där.
jag heter Bianca i fall man skulle gå runt och fråga efter någon.
Pambolina : vi ska träffas ikväll 18:00 på fröken Olsson,kanske du kan komma idag istället???
Hej,
jag kommer som sagt, har även med lite kort! Vi kan träffas i den nya delen och helt enkelt fråga runt!
Ser fram emot detta!!
Till Biba...
Jag tycker , om jag ska vara ärlig (och det är jag nästan alltid!) att det var dålig stil av dig att ta över "min" tråd..Men du förstod inte min ironi i mitt sista meddelande..
However..Nu struntar jag i detta och hoppas att ni får en trevlig kväll!
hej weblove,
det var inte alls meningen att ta över,och så känner inte jag att jag har gjort det.
jag har bara lagt in att jag också var intresserat att träffas och bestämde dom en datum och plats. Så det är inte bara jag!!!
Hur som helst ska vi ha kul ikväll.
Hej
Nu tror ni nog att jag är helt velig och det är jag väl oxå.Får skylla på värmen...men jag kan iallafall inte idag.Pust å stön jag vill ju oxå vädra bröllopsideer.Hoppas att ni har supermysigt idag och hoppas att jag får följa med på en annan träff.Ha kul!
Till Biba för att förtydliga mitt senaste inlägg:
Här är några av dina inlägg:
hej tjejer,
en träff på en lördag eller en söndag låter bra. nu är jag redan gift sedan 2 veckor tillbaka och jag vill göra om det. Det var så härligt!!! Det var verkligen en lyckat fest!
Vi kan väll bestämma en datum om vi säger en lördag eller söndag och kanske är det bra i september om Bröllopsfeber vill vara med. kan vi kolla på detta? helgen 20-21 september kanska om Bröllopsfeber är tillbaka?
vad tycker ni om detta??
kram Fru Öhman
Inlägg 2:
2003-08-07 10:25 biba Olämpligt?
jag kan tänka mig när som helst .
vi kan också träffa nu och då i september en gång till.
det kan man också göra kanske.
det spelar ingen rol.
kram på er alla.
Inlägg 3:
2003-08-07 13:19 biba Olämpligt?
om vi säger att vi ska träffas i augusti då är det bättre för mig också en vardagskväll istället.
men ska vi bestämma en datum snart kanske????
maxen, du är också välkommen tycker jag. Vi vet inte hur många vi blir ändå, men det är alltid roligt att höra mer personer.
Det kan nog jag tycka att det är att TA ÖVER någons tråd..
Vad tycker ni andra?
Är det bara jag som är på surt och griningt humör??
Mvh weblove
Missade eran träff...*suckar*
Det kanske blir fler gånger.
Jag tror att det bara är du som är på surt och grinigt humör!! Vem som ordnar vad är av underordnad betydelse tycker jag. Huvudsaken är att det blev av!
Vi hade väldigt trevligt och jag kan tänka mig att framtida träffar då även weblove kan vara med kommer att vara lika trevliga!
Vi ses då!!
Hejsan!
Jag skall gifta mig nästa sommar och skulle tycka det var superkul att träffa tjejer, som är gifta eller ska gifta sig.
Man har ju så många ideer och planer och så vidare. Vore superkuligt att få tips och idéer och en bunt underbara nya vänner!
Kram Maggi
Jag föreslår "gäärna" en fru-träff!
Är gift sedan över ett år tillbaka,och bröllopsplaneringen har jag lagt bakom mig nu,så jag träffar gärna nyblivna fruar eller ni som varit fruar längre!
Blir det nån träff eller?????
Kom igen lite aktivitet. Vill väldigt gärna träffa andra människor, som precis har gift sig eller skall. Alla mina vänner börja bli trötta på allt prat om bröllop!
Kramis Maggi
Nja..Jag kände att de fanns de som tog över denna tråden så jag har slutat engagera mig i denna tråden...
Men det finns ju fler som ordnar andra trådar så vi kanske ses på någon annans "tråd"??