Inlägg från: miaik |Visa alla inlägg
  • miaik

Hjälp med bröllop på Koh Lanta

missyms

Skrev först i fel tråd.. :)

Vi ska också gifta oss i Thailand, men nästa sommar. Det kommer bli på Koh Lanta, verkar verkligen jättemysigt! Vi kommer bo större delen av tiden i Puket men sen åka över till Koh Lanta några dagar för bröllopet.

Vi tar hjälp av travel insight, har läst lite negativt om dem men det var såna som skrivit för väldigt längesen och det verkar väldigt seriösa när man mailar med dem. Vad har du hört för negativt?

• miaik

missyms

Vi har nog läst samma kommentarer om dem på nätet.. :) Jag har dock inte förstått det som att någon varit missnöjd med själva bröllopet..?
    När jag har skickat mail till dem har de svarat väldigt fort, eller så har man fått ett mail tillbaka direkt om att de är bortresta eller liknande.
    Personen som skrivit om "många otrevliga historier" undrar jag vad för historier de är? Kan man inte säga det då?

Lite chansning är det ju... Men vet inte hur man ska göra annars om man vill gifta sig så det blir giltigt i Sverige också..?

• miaik

Brud aug09

Vi kommer att gifta oss i Thailand och Travel Insight fixar så att allt blir lagligt i Sverige.
    Förr var det mycket krångligare vad jag förstår men nu är det ju inte sååå mycket jobb, och jag gifter mig hellre en gång istället för två.

Det är ju bara ett par papper som ska skickas in innan, efter det så fixar ju de resten!

Svar på tråden Hjälp med bröllop på Koh Lanta