Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

Hur mycket fick ni/ gäst- Ni som önskade pengar (till resa eller annat)

Jag är precis som alla andra helt ställd över den otroligt låga summan pengar Energy fick... :-O

Vi ska på bröllop på lördag då brudparet önskat sig resecheckar, och jag har nog planerat att jag och sambon ska lägga 500 kronor ihop. Det är vad jag själv hade "förväntat" mig att få och jag tycker är en rimlig summa.

Tips förresten till alla som köper presentkort och tycker att det känns lite tråkigt att bara överräcka ett litet kuvert (stora paket ääär ju faktiskt roligare )! En kompis köpte presentkort på IKEA till ett brudpar, och gjorde en liten soffa i kartong som hon klädde med tyg så att det såg ut som en liten miniatyrsoffa, som hon sedan lade presentkortet i, och slog in hela alltet med cellofan!
    Eftersom jag inte är lika konstnärlig och kan göra ett flygplan i kartong så ska jag nog köpa ett litet leksaksflygplan (eller nåt annat passande) att sätta ihop med presentchecken! :D

• Martinaa

Energy:

Ger en tröstkram. Det låter inte som du är speciellt nöjd alls, och det känns ju verkligen jättetråkigt. Jag hoppas ni kan försöka tränga undan de negativa sakerna och lyfta fram allt positivt som hände. Ni blev ju gifta den dagen, och det är ju det viktigaste av allt!
    Lycka till och hoppas ni får en skön och härlig bröllopsresa till slut ändå (om ni inte redan varit på den)!

• Martinaa

Ps. I menyn längst upp till vänster finns "Mina favoriter". Där hamnar alla trådar du skrivit i, och klickar du där så är trådar med nya inlägg fetmarkerade! Lättare att hänga med då!

Svar på tråden Hur mycket fick ni/ gäst- Ni som önskade pengar (till resa eller annat)