trettonde gången vi gjort det
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
hur gick det hos tandläkarn?
hej på er alla!
Semesteeeeeeeeerrrrrr!!!!!
jag borde sköta mina tänder bättre med tanke på den skrämselpropagandan jag jobbat med i flera månader (ppt-presentation för tandläkarn) där det är så äckliga bilder så man skulle kunna motivera tandtrådsanvändning 4 timmar per dag. Men gör jag det???
Och Sis har varit inne också!! Häj Häj!!!!
Hej nenne! Har du semester?
anne
jaaaaaa fast halva har nästan gått (eller jag tar ut olyckan i förskott eftersom det bara är tisdag). Har du haft ledigt, eller?
Nja, inte än - hade ju halva min semester i juni och ska ha andra halvan från mitten av augusti. Nu jobbar jag på i värmen!
ja men då hade jag nästan rätt.
usch, jag har redan ångest över att semester snart är slut ( nästan 3 veckor kvar av 4).. Åååh vilken lång höst det komemr bli.
Njut av ledigt nenne!
jag ska göra mitt bästa!!! Sofflocket har utnyttjats flera gånger per dag. zzzzzz men det gör ju att dagarna tar slut sketfort efterosm jag somnar hela tiden.
Haha, jag hade en extra ledig dag i helgen o sov så mycket jag kunde - nästan fööör mycket...
Hej Nenne! *vinkar*
Men va är det jag läser, tre veckor kvar av fyra och du nojjar redan, hahahahahah *asgarvar*
That's the way giiiirl!