• Engla2006

3200 för inbjudningskort, vad kostar egengjorda, o vad behövs?

Hej på er.
    Har nu fått en offert på mina inbjudningskort, placeringskort, i form av en liten påse. basen till festprogram, 3200 kr, handgjort. Är det väldigt dyrt? FUnderar på att försöka mig på att göra det själv, är det värt det o vilka grejer behöver man, kan man sätta in tjockare finare papper i en skrivare?

SÅ otroligt tacksam för svar

• Svar på tråden 3200 för inbjudningskort, vad kostar egengjorda, o vad behövs?
  • Engla2006

vi är 42 gäster, ca 25 inbjudningskort blir det väl, har suttit o kollat här lite o det verkar ju som om det kan löna sig att göra det själv, men är ingen pysselnisse dessvärre, o har världens sämsta tålamod
    Men är det värt att bela så mycket för att slippa jobbet egentligen..är ju ganska roligt att ha gjort det själv..

• Engla2006

har tittat en del på panduros hemsida, hur långt räcker egentligen 1 stämpel? O Vad menas med omonterad stämpel?

• Engla2006

hm...ja detta låter lurigt, får nog ta mig till en hobbyaffär helt enkelt o kolla mig runt om se vad saker o ting kan tänkas kosta.

• Engla2006

det e lite så jag funderar oxå, tänk om det inte blir bra, så sitter man där med allt material...eftersom man inte har en susning o hur det ska vara

• Engla2006

vigsel09
    ja, dom va jättefina, är inte heller så pysslig av mig, men har beslutat mig för att göra egna iaf, va o köpte grejer igår, så nu e det pysseldags

• Engla2006

har nu vart o köpt stämplar o papper, snöre o allt som ska till o det bliev inte ens 1000 kr, så det va ju skönt

Svar på tråden 3200 för inbjudningskort, vad kostar egengjorda, o vad behövs?