Red Scarlet skrev 2009-07-02 17:52:36 följande:
Jag gjorde secretbox-fotografering hos Linda Broström Cabrera (
www.lindisima.se) som även gjorde vår bröllopsfotografering och secretboxfotona kostade runt 2500:- för ett tiotal bilder i album. Jag valde såklart till en massa extra bilder så det blev runt 3500:- totalt men ändå rätt skapligt. Hon fotar ofta på plats, typ i hotellrum eller andra lokaler, själv ville jag bli fotad utomhus så vi fotade i Hagaparken. Det finns några bilder under 'starka bilder' i mitt galleri. Jag blev otroligt nöjd så kan verkligen rekommendera henne.Vad man ska tänka på förutom vad de andra sagt...hmm se till att du har gått om tid att göra dig i ordning innan, typ med hår och smink, så att du känner dig riktigt nöjd och kan utstråla det i bilderna. Fundera på vad din blivande tycker bäst om med dig och din kropp och säg det till fotografen, jag tog tex lite kort som framhävde min bak och mina lår för de ääälskar min make, andra killar kanske älskar ens nacke, rygg, leende, midja osv. Så tänk på att även om du ska känna dig bekväm med korten och det är en egoboost som heter duga att göra en secretbox-fotografering så är det ju din blivande som ska få korten. Så tänk lite på vad HAN skulle vilja se, så blir ni nog båda jättenöjda. Lycka till
Jättebra tips!! Tack