• 20090801

Secret box, vad ska man tänka på innan?

Jag ska oxå fotas imorgon och pratade nyss med min fotograf.

Har införskaffat tre rosor som jag kommer ha i buketten. Vigselringen kommer sitta på fingret. Jag kommer ha slöja och två ombyten med underkläder. Jag kommer fotas i hemmiljö och ska bla ta några kort när jag rider en av mina hästar barbacka på en äng, ska även fotas ute i ko- och hästhagen som har en skogsdunge. Detta kommer bli superbra.

• 20090801

Jaha, då var det gjort. Fruktansvärt varmt att fotas ute i närmre 30graders värme och riktigt kvalmigt, var ju genomsvett bara av håruppsättning och sminkning men bra blev det och roligt var det. Jag hatar att bli fotad men det fotografen var duktig och allt blev naturligt och avslappnat. Är supernöjd med dagen och väntar nu spänt på resultatet. Hur gick det för dig då?

• 20090801

ChristLin: Jag gifter mig 1 augusti, är inte stressad just nu, allt är välorganiserat och jag har ett bra "team" runt mig. Min dator med festprogran- och vigselfrogram är lagad och vi har fått kontakt med vår nya kantor som är helmysig. Festlokalen står för all dekoration i och utanför lokalen. Fotografen har vi bestämt allt med.

Jag betalar 2900kr för 15bilder, inklusiver milersättning och att det var med en tjej som fixade hår och make-up. Jag kommer få alla bilder på en CD utöver de bilder som kommer finnas i albumet. Helt okej pris för allt detta.

• 20090801

Ta det lugnt, jag har några kilon för mycket och hatar verkligen att fotograferas. fotografen har erfarenhet och blick för att plocka fram det fina samt få dig att känna dig avslappnad, vi fotade dels inomhus i vårt sovrum och dels ute så att en 17-årig sommarjobbare generades.{#lang_emotions_laughing} Jag har hästar och fotades i underkläder ute på en åker med långt gräs uppe på hästryggen och kände mig hur bekväm som helt även om inte häste gjorde det med alla flygfän runt sig, men hon gjorde allt jag bad henne om min lilla prinsessa.{#lang_emotions_kiss}

• 20090801

Kan skvallra om att jag har grym träningsvärk efter alla poser.{#lang_emotions_smile}

• 20090801

Men du hinner att ta sådana bilder ochfå den i ett album. Det tar två till tre veckor att få allt färdigt.

Svar på tråden Secret box, vad ska man tänka på innan?