parfym hjälp....
Jag behöver hjälp med parfym till böllopet (augusti), någon som har förslag på fräscha parfymer som håller länge???
Jag behöver hjälp med parfym till böllopet (augusti), någon som har förslag på fräscha parfymer som håller länge???
jag är ett fan av change chanell luktar toppen Lite osäker på stavningen har inte flaskan i närheten
Om du med fräsch menar blommig eller fruktig så kan jag rekommendera "LAURA"...en mycket god doft!
Cacharels "Amor Amor", tycker jag om! Den är söt o fruktig.
Men det är ju så att alla parfymer luktar olika beroende på vem den sitter på, så det bästa är ändå att prova själv.
Helt otippat så gillar jag parfymen BURBERRY. Den är inte för stark, utan helt lagom i sin doft..
Clinique Happy luktar frächt och gott och sitter i länge...
Kan även tipsa om oriflames parfym midsummer night (den kan du beställa av mig )
en parfym som jag älskar och luktar somrig och fräsch är Donna karan "Be Delicious"
Just nu använder jag Hugo Boss, Hugo XX Women. Tycker den är kvinnlig, och superfräsch
Armani Code eller Armani Code Summer - mums! Den sistnämnda är lite lättare, somrigare och fruktigare. Båda håller länge.
har också problem med parfym! tycker de luktar jätte gott i max 2timmar sen är de slut!
Läste igenom alla inlägg igen. Vill bara skriva att för mig är inte blommig och söt en fräsch doft. Det är precis tvärtom. Jag klarar de inte alls utan måste också ha fräsch.
Som att man har en stark halstabblett i munnen och andas in riktigt fräsch....