• candy tyra

parfym hjälp....

Jag behöver hjälp med parfym till böllopet (augusti), någon som har förslag på fräscha parfymer som håller länge???

• Svar på tråden parfym hjälp....
  • Anciii

Jag täntke dela med mig av mina favoriter:

Armani- Diamonds tycker jag är superfräsch, en supergod blommig doft är Victor & Rolfs flowerbomb, en lite mustigare doft D&G- the one!

Dom håller alla länge speciellt D&G-doften, ett tips är att leta efter parfymer som heter EdP istället för EdT eftersom det är större koncentrat av parym i EdP och de håller mkt längre!

• BlomAnna
    Anciii skrev 2009-06-30 12:39:44 följande:
    ett tips är att leta efter parfymer som heter EdP istället för EdT eftersom det är större koncentrat av parym i EdP och de håller mkt längre!
    Ja så är det men man får vara försiktig när man sprutar på sig av EdP för et blir lätt för mycket och då luktar det bara starkt och då luktar ingen prafym särksilt gott, man vill ju inte ge sin M2B huvudvärk under vigseln
  • Lovecats

Jag kör på Burberry "The beat", men kan rekommendera Diors "Miss Cherie" (Inte den med ballongreklamen, utan den vanliga).

• Tess80

Jag ska använda mig "Solliden" for her från Oriflame. Men några andra parfymer som är mina favoriter är :

J.Lo Glow (inte dark, utan den andra)
    Cerutti 1881 luktar också supergott och håller kvar doften!

• jtingstrom

calvin klein contradiction

• Bella Notte

Lancôme´s "hypnôse"...Mmmmmm

• Bella Notte

eller "miracle" från den samme...Mmmmm

• BM2009

Calvin Klein "Euphoria" och Boss "Intense" är mina favoriter. Tycker att de doftar länge (och vansinnigt gott)!

• Ab fab

Har precis köpt Diors ? Escale à Pondichéry?, en somrigt fräsch doft men som ändå inte blommig. Det är inslag av kardemumma, te och sandelträ

Svar på tråden parfym hjälp....