Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Yippi. Va roligt att hon är hemma. Hon kanske bara ville straffa för att ni var bortresta
Yippi. Va roligt att hon är hemma. Hon kanske bara ville straffa för att ni var bortresta
Gärna lunch. Kommer ner o hämtar dig. Passar bra för jag bestämde mig just för att inte träna på lunchen. Sen sticker jag till Marstrand 1430
Gärna lunch. Kommer ner o hämtar dig. Passar bra för jag bestämde mig just för att inte träna på lunchen. Sen sticker jag till Marstrand 1430
tack själv. varför gör vi inte detta oftare. Nu går jag på semester o sen du men vecka 35 är jag tillbaka igen och du med tror jag. det är 24 augusti
Mornings
Marstrand var mysigt igår. Lite båtar och hav, en glass och lite vin. Det är en bra kombo. Idag blir det spinning o sen Palace med vänninorna
Godmorgon
Kul med kalas Nibla- vilket partyväder det verkar bli.
Tezz- hoppas huvudvärken släpper. Slappna av ordentligt i helgen. Bilagan ligger i internposten
Igår var jag på palace. goda vänner och cover-band. helt ok combo tillsammans med lite rosé
Idag är det semesterdags. Jippi. Skall fira med fest hos grannar. Skall bli himla trevligt. I morgon sticker jag tidigt till Varberg. Min vänninas son fyller 7 år så det skall firas med en oanständigt stor glass. sen är det hem till nästa kalas. Mammas man fyller 75 år så det blir middag på Liseberg. sen skall jag vila
Här är en semesterfirare. Efter två dagar av arbetsläger har det varit en slappardag. Började med fotvård för oss båda i Alingsås. Lite shopping, fika på Balders Hage och nu skruttar jag omkring hemma. Köpte jordgubbar som skall frysas in, tänkte plocka vinbär- är det någon som vill ha? Hjärtligt välkomna att plocka!
I morgon blir det Orust, på fredag kommer min best man på middag. Han är hemma några dagar från paris.
Carma- 75 års kalas Dags för rullator alltså*s*
Hemma en sväng. Orust var underbart. Bade igår. Plockade musslor och tom ostron. Nu kurar jag hemma- lagar mat, tvättar o packar.
Lärde mig en grym grillsås igår. 1dl honung
1 dl rapsolja
1 dl chilisås
1/3 dl soja
3 hackade vitlöksklyftor
4 cm riven ingefära
2 msk sesamfrö
2 msk tigersås
mums. den håller länge i kylen
det såg ut som ett himla snyggt kalas. Fräcka dekorationer